Előadó: | (BSW) BeerSeeWalk |
---|---|
Album: | RAPSTAR |
Megjelenés: | 2013 |
Hossz: | 0:00 |
Szövegírók: |
Kovács Norbert Smith Ferenczei 'Gaben' Gábor Sziklai 'Mettyú' Mátyás Péterffy Máté Ferenczei Gábor Gyula Sziklai Mátyás |
Smith Sziklai 'Mettyú' Mátyás |
|
Kiadó: | BSW |
Stílus: | Hip-Hop/Rap |
Címkék: | furcsa [+] |
Smith
Amikor megláttam, Épp leszállt az éj,
Emlékszem szép hajába lágyan fújt a szél
Keresem a csajt, ez az, ami hajt
Többé nem feledem, csak Ő kell nekem
Meklód:
Kivagyok ettől testvér csak, hogy kerestem
Mondták, hogy furcsa nő, de én csak nevettem
Lábamról levettél azt hittem szerettél
Tekerem a pedált pedig már rég elfeledtél
Magamban őrizlek, mutatod az eget és a karomba fölviszlek
S a szívünk csak száll, mer' belekap, a szél
Má' nem akarok mást, csak legyek veled az a cél
Mert ilyen lány mindegyik bokorban nem terem
Nem érdekel, a kifogás csak legyél meztelen
Gyere, nevess velem, csak neked szól, ez a dal
Midig csak keresem, de nem vágom, hogy hol ez a csaj,
Na, ez a baj
Smith:
Keresem őt, keresem őt, a furcsa nőt
Várom az időt, hogy magammal vigyem, őt
Keresem őt, keresem őt, a furcsa nőt
Várom az időt, hogy magammal vigyem őt
Gaben:
Keresem őt, aki belevaló, felemelő, amikor a karomba belekarol,
Mer' nem a pénzemre bukik meg a verdára,
Na, mondja bébi mióta vártál a RapStar-ra?
Add meg a számod, látom a szádon hogy a válasz igen
Hiába rázod a fejed ez nálad igen,
A hajó vár a vízen és nem süllyed, mint a Titanic,
Na, gyere, velem cica megmutatom ki az igazi,
Amikor csörög, a vekker reggel tudom álom volt
Máshol volt, mást akar, nem engem más csókol, de
Mégis keresem… asszem ez szerelem
A szemed a szemembe nézett és azóta el nem feledem
Smith:
Keresem őt, keresem őt, a furcsa nőt
Várom az időt, hogy magammal vigyem, őt
Keresem őt, keresem őt, a furcsa nőt
Várom az időt, hogy magammal vigyem őt
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana