Előadó: | Copy Con |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | rap raggai |
Címkék: | Keressük! |
Itt wan a Copy bébi
Copy Con ganja man
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindenki
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindeni
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
Ma reggel felébredni alig-alig bírtam
…
Ó baszki kurvára beszívtam
Mikor a ganját elszívtam
…
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindenki
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindeni
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
Most fények nélkül ücsörögtem
Színeket kerestem és akkor hörögtem
Ami azt jelenti, hogy nem voltam csöndben
Csöppet sem érdekelt, hogy mi történik velem
Mint egy nagy hülye csak billegtem a földön
Rögtön tudtam, hogy valami nem oké, könyörgöm
Valaki jöjjön mielőtt az agyamat kitöltöm
És a tudatomat törlöm végleg
És olyan leszek hamarosan, mint egy féreg
Akiben nem élnek emlékek a múltból
Óó kicsit elszaladt velem a ló
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindenki
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindeni
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
…
Ó el kell ismerni, nincs semmi gáz
…
Szól a raggamafin meg a drum&bass
…
Ami jó jó bébi kérlek ne hisztizz
Kutyának nem kell soha szar whiskys
Egy reggae parti Babylon
Ami itt van és ott mi van
Tisztán látom már látom igen
Gyöngyörű ganja bébi-ganja bébi táncol nekem
Egy reggae parti Babylon
Ami itt van és ott mi van
Tisztán látom már látom igen
Gyöngyörű ganja bébi-ganja bébi táncol nekem
Hagyni kéne már, hogy itt legyen a kezemben egy füves szál
…
Nem is beszélve arról, hogy kurvára fáj
Amikor a lábam mozdítanám
Dam-dam-dam-diri…
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindenki
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindeni
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
Dam-dam-dam-diri…
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindenki
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
Itt van a Copy bébi
Őt hallja most mindeni
Salalala…
Próbáld meg te is élvezni
Copy Con bébi a raggamafin sztár
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana