Előadó: | Kovbojok |
---|---|
Album: | Kaksi Atomerőmű |
Megjelenés: | 2008 |
Hossz: | Keressük! |
Szövegírók: |
Drosztmér István |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
A télapó nem is olyan jószívű,
Inkább azt mondanám rá, hogy kétszínű.
Én már egyáltalán nem szeretlek,
Mert ürüléket adsz a gyerekeknek.
A fogait soha meg nem mossa,
A puttonyát néha tele fossa.
A gyerekeknek igazuk van abban,
Nem jó, ha az ajándékba szar van.
Gyurika te lézerfegyvert kértél,
Ajándékod e helyett egy végbél.
Ha meglátom, hogy nem örülsz ennek,
Visszakézből rögtön pofán verlek.
Refr.:
A télapó nem a régi már,
Ha kedve tartja állva bekakál.
Büdös puttony himbálózik a vállán,
Hányás csordogál a szakállán.
Semmit nem kapsz karácsonyra, Ancsa,
Mert a szemed kibaszottul bandzsa.
De ne mondjad, hogy gonosz ember vagyok,
Mer a fülcimpádra ráfingok egy nagyot.
Megajándékozlak Emőke,
Itt egy szaros WC-ülőke.
Te pedig egy kisautót kapsz Márton,
Csak először a fosomba mártom.
Lenne hozzád egy kérdésem Ádámka:
Mér kakkantassz a nővéred hátára?
Úgy emlékszem, hogy elmondtam már tavaly,
Csakis a WC-be való a ganaj.
Refr.
A Pistike nagyon-nagyon rossz gyerek,
Ajándékot adni neki nem lehet.
Nem jár neked az aranyos kisállat,
Úgy döntöttem, inkább körbe pisállak.
Te következel most Barnabás,
Ajándékod izomsorvadás.
Csak vicceltem, a sírást most fejezd be,
Mer a fitymámat ráhúzom a fejedre.
Későre jár, elhúzom a belemet,
Ajándékot kaptatok már eleget.
Búcsúzáskor a legszebb a káröröm,
Hogy a lábujjam a hajatokba dörgölöm.
Refr.
Újabb magyar tehetségek jutnak el a The Great Escape-re a WMMD jóvoltából
A WMMusicDistribution egyre erősödő nemzetközi jelenlétével párhuzamosan lehetőséget nyújt független magyar előadók számára, hogy releváns szakmai tapasztalatot szerezzenek külföldön – méghozzá a The Great Escape showcase fesztiválon, Brightonban.
A WMMD fő profilja továbbra is az előadók zenei terjesztésének elősegítése a közismert digitális platformokon (Spotify, Apple Music, YouTube Music stb.) keresztül. Számos további szolgáltatást is nyújt a partnerek számára, megkönnyítve a digitális zenei térben való érvényesülést - legyen szó akár online marketing szolgáltatásról, publishingról vagy személyre szabott tanácsadásról.
Emellett az elmúlt években több mint 20 millió forint értékben valósultak meg olyan egyedi projektek, amik az előadóik szakmai fejlődését szolgálják.
A The Great Escape az egyik legrangosabb európai zenei showcase és konferencia, idén május 15. és 18. között kerül megrendezésre Brightonban, programjában 500 előadó lép fel 30 helyszínen. A koncertek mellett a konferencián panelbeszélgetések és előadások is várják az iparág szereplőit, melyek az aktuális trendekre és a nemzetközi zenei piacra való bejutás lehetőségeire fókuszálnak.
A magyar delegáció
A tavalyi esemény után a magyar csapat résztvevői pozitív visszajelzéseket adtak – nemcsak jó buliként könyvelték el, hanem szakmailag is hasznosnak bizonyult számukra.
A tavalyi delegáció egyik tagja, Lil Frakk például így fogalmazott
„Nagyobb betekintést nyertem az angol nyelvterületeken működő zeneiparba. Megdöbbentő volt látni, hogy mennyire máshogy működik kb. minden.”
A WMMD úgy döntött, hogy idén is megvalósítja a projektet, ismét lehetőséget adva 6 feltörekvő hazai előadónak a fejlődésre és tanulásra.
A 2024-es delegáció tagjai: ANUBII$, Beatrick, Buzás Bence, Kollár Dea, Kovács Kristóf, és Viszkeleti Júlia, a Maluridé énekes-dalszerzője.
A kiválasztás folyamatát és az utazás lényegét Sebestény-Gallasz Enikő, a WMMD ügyvezető-tulajdonosa így foglalta össze:
„A listát idén is ugyanazok alapján a szempontok alapján határoztuk meg, mint tavaly: az volt a célunk, hogy olyan előadóknak adjunk lehetőséget, akiknek egy ilyen program valóban hozzá tud járulni a szakmai fejlődésükhöz, a TGE-n szerzett tapasztalatokat hasznosítani tudják a jövőben. Megjártunk jó néhány nemzetközi konferenciát és showcase fesztivált, és arra jutottunk, hogy az előadók hazai piacon túlmutató ambícióit mi leginkább azzal tudjuk segíteni, ha betekintést engedünk nekik abba a közegbe, ahova el szeretnének jutni. Így meg tudják ismerni a nemzetközi követelményeket, kapcsolatokat tudnak építeni, és nagyobb rálátásuk lesz arra a piacra, amit meg szeretnének célozni.”