Előadó: | Copy Con |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Hay, bazdki megváltoztunk már,
De a szánk még mindig jár,
Be-nem-áll, csak majd egyszer, héé
Hay, bazdki megváltoztunk már,
De a szánk még mindig jár,
Be-nem-áll, csak majd egyszer, héé
Egy könnyem a bajra,
Kettő a hip-hopra,
Három bazdki rátok,
El vagytok síratva.
Uh uh, (...) Senki kedvéért sem fogok megváltozni, mert a szívem össze tört. Hej baby szopjá' le engem. Ez lesz a baj. Mi a fasz van? aha, aha, lehet (...)gyilkos, katona, Régen verseket írtam, most meg rímeket, téged is szerettek, most meg engem szeretnek. Elzüllöttem a keleti parton, de a west costom még nincsen parton.
Hay, bazdki megváltoztunk már,
De a szánk még mindig jár,
Be-nem-áll, csak majd egyszer, héé
Hay, bazdki megváltoztunk már,
De a szánk még mindig jár,
Be-nem-áll, csak majd egyszer, héé
Talpon, Copycon baby, megváltoztunk, mégis mindenki itt a régi, copy tempó hajt előre, azért (...) mert már elegem lett belőle, már nagyon nekem, de a szintet még mindig emelem. Ahogyan a poharam a flegma dolgokat, ezért mondom túl jó, túl jó. Flegma, meg a Big all, pici titka, amit magával visz majd a sírba, dikk a pozíción a hangsúly, aki tehetségesen csak a hangra gyúr, zsebemben pénz, költekezésre vár, de nem muszáj, hogy elbasszam, elbasszam, mert hip-hop tip-top tip jó top jó, pikk pakk, ráteszi a mancsát, stip stop. Minden szarra, ami érdekli őt, sőt még arra se, amire nem mert még abban is lát fantáziát, ami hó't szar, talán még benned is, ez baj!
Hay, bazdki megváltoztunk már,
De a szánk még mindig jár,
Be-nem-áll, csak majd egyszer, héé
Hay, bazdki megváltoztunk már,
De a szánk még mindig jár,
Be-nem-áll, csak majd egyszer, héé
Mindig mindig Egyátalán nem akartam jönni, de már sok lett a szar, így vissza kellett térni, itt a hármas újra, csak úgy mint régen, itt a Sempéjn ül baby, legbelül a fényben, ki nem jövök soha onnan, itt baszlak szét téged, olyan lettem mint senki, ezt tetteaz élet. Elindul a szarok elleni kész merénylet, a jó seggű (...) baby nem félt téged. Még mindig nem szarozok, nem kínlódok veled, ha nem kellesz, a Báró gyorsan elfelejt. Ez ami megmaradt, meg az undok flegma pofám, a többi megváltozott bennem már... Mert én leszarom, hogy rólam ki mit gondol, aki nagyon megszívat az lesz a legfinomabb csontom, mondom, húzd meg magad, te takony, ha nem lesznek kutyák, melyik szart rágcsálod vajon?
Hay, bazd ki megváltoztunk már,
De a szánk még mindig jár,
Be-nem-áll, csak majd egyszer, héé
Hay, bazdki megváltoztunk már,
De a szánk még mindig jár,
Be-nem-áll, csak majd egyszer, héé
hahahahaha haha
Megváltoztunk már, Lizárd is megváltozott, te is megváltoztál, és mégseeeem!!! hahahaha hahahhahahahahaaaaa
Minduntalan címmel Krasznahorkai László prózavilágát mutatja be a MűvészetMalom új kiállítása, amely június 15-én nyílik Szentendrén.
A tárlat az író életművének kulcsmotívumai köré szerveződik
Nem kevesebbet vállal, mint hogy az író következetesen épülő prózájának összetettségét, motivikus kapcsolódásait, az emberi lét alapjait érintő kérdésfeltevéseit ne csak a rajongóknak, hanem a kérdező, bolyongó, érdeklődő látogatóknak is átélhetővé tegye.
A tárlatban a szerző regényeinek fordítóival készült interjúk, Tarr Béla-filmek és az író kevésbé ismert szentendrei kötődései is szerepet kapnak.
A kiállítás nem kronologikusan építkezik, hanem installatív módon képezi le Krasznahorkai prózájának alapvető hangsúlyait, érzékeltetve az indázó mondatok és a mondandó útvesztő jellegét, miközben a regényíró alakját fotók, dokumentumok, kéziratok hozzák közelebb a nézőhöz.
A tárlat egyik látványos eleme a Magyar Állami Operaház hatalmas bálna-díszlete, amely az első magyar nyelven írott Eötvös Péter-operához készült. A zeneszerző Krasznahorkai László Az ellenállás melankóliája című regényének zenés adaptációját állította színpadra.
Krasznahorkai László metafizikus tágasságú, zenei lendületű prózája megkülönböztetett helyet foglal el a kortárs magyar irodalomban, és töretlen a világirodalmi jelenléte is.
Regényei a világ szellemi hanyatlását, az ember egzisztenciális magányát, az értelem keresésének hiábavalóságát apokaliptikus víziókkal, groteszk tablókkal mutatják meg, esszéisztikus írásai filozófiai kíváncsisággal a szépség, a transzcendencia és az emberi törekvés határait kutatják.
A kiállítás október 26-ig tekinthető meg a szentendrei MűvészetMalomban.
Fotók: Krasznahorkai László hivatalos weboldala