Előadó: | (BSW) BeerSeeWalk |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Ferenczei 'Gaben' Gábor |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Minden éjjel...
Minden éjjel...
Csak egyedül hallgatom
Szólok ha, kellesz (mondtam)
mellettem szenvedsz (szótlan)
(brrr) nem veszem fel
ha keresel és várod
Hogy hívjalak, de már
nincs meg a számod (nincs)
Kávé a kúton,
nélküled úton (skrt)
Színpadon állok,
a lányok a rúdon (twerk)
Megy a balhé (ez van)
Szeretem, ha van lé
Kell még több stex
Több pénz, több ex
(Szex)
amitől elakad a szavunk,
mindig összekapunk,
majd kibékülünk és...
Szakad a lepedő,
reped a heverő
Túl rossz társ
és túl jó szerető
Neked figyelem kell,
nem az ékszer
Nekem csak a pénz,
csak a pénz, sosem érsz el
Minden éjjel egyedül, egyedül
Csak egyedül hallgatom
Nem vagyok ha kéne (az lehet)
Reggeli csak délbe (ha kelek)
Hívogatsz, a telefonom rezeg
Tele van a tököm,
írok, hogyha leszek
Neked fontos,
sose leszek pontos
Akkor hívlak randira,
mikor az idő pont fos
Mondják, csak vele ne kislány
Minden barátnőd utál
meg fenyeget instán
Tudom, hogy mindig kések
és csak ráfogom a navi-ra
Az életet két végén égetem,
nem megyek szabira (nem-nem)
Mindig csak ígérek, hogy mozi,
vacsi wellness (kellesz)
Kellesz, de nem én leszek,
aki elvesz (brrrrrr)
Ha nem érsz el a mobilon
Hogy hol vagyok,
nézd meg a sztorimon
(Ugye) ugye tudod
Mindig a régi nótát fújom
és te unod...
Minden éjjel egyedül, egyedül
Csak egyedül hallgatom
Csak egyedül hallgatom
Hogy zokog a hangfalon
Egy régi dallam
És bámul rám a múltunk az ablakon
Csak egyedül hallgatom
Hogy zokog a hangfalon
Hogy zokog a hangfalon...
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana