Előadó: | hiperkarma |
---|---|
Album: | Hiperkarma |
Megjelenés: | 2002 |
Hossz: | 0:00 |
Szövegírók: |
Bérczesi Róbert |
Bérczesi Róbert |
|
Kiadó: | Warner |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Tükörbe néz és a képét lesi ahogy átalakulnak a vonásai
Mikor a hajnali metrón tökegyedül
Önmagával szemben ül és érzi a vesztét valaki figyeli a túloldalról beszélnek neki
De nem hall semmit ő már csak ilyen
Csak a dob meg a basszus zakatol a füleiben
Magába beszél és kutyahúst kajál ha pénzt kap a kezébe telefonál
Valami mindig kell mikor a szerelem leteszi a seggét
A földreülteti és úgy vágja taccsra ahogy senki nem teszi és látja is ő csak észre nem veszi
Hogy ennyit tud csak ő tudja milyen.
Mikor a dob meg a basszus zakatol a füleiben
Megerőszakol ha nem vigyázol ha háttal állsz neki
És úgy tartja kedve akkor ugrik
És addig mozog
Míg el nem indul újra az hogy umm-pá és a csávó kever
Lenyugtatja majd a funksoulbrothercheckitoutnow
Ó igen
Csak a dob meg a basszus zakatol a füleiben (x2)
Dob meg a basszus zakatol a füleiben (x9)
Végre megérkezett a pop koronázatlan királynőjének, Dua Lipának harmadik nagylemeze, a Radical Optimism, amely 11 dalból áll. Az énekesnő egyedüllétét kiemelő album első felvétele beszédesen az „End Of An Era” (azaz: egy éra vége) címet viseli és olyan slágerek gyűjteménye, mint a „Houdini”, a „Training Season” és az „Illusion”. Dua „pszichedelikus popként” írja le új lemezét, megjegyezve róla, hogy „olyan kiállások és különféle hangzások keveréke ez, amit ha csukott szemmel hallgatsz, akkor egy kész, vizuális világ tárul eléd”.
„Az albumot a szingliségem alatt írtam” – mondta el Dua. „Mindig valami vicces történettel érkeztem a stúdióba, és mindegyik más-más dalt inspirált. Van egy lazaság és őszinteség, ami korábban nem volt meg bennem.”
Az album elkészítésekor a világsztár olyan kivételes művészekkel dolgozott együtt, mint Caroline Ailin (Dua Lipa: New Rules), Danny L. Harle (Caroline Polachek, Charli XCX), Tobias Jesso Jr. (Adele) és Kevin Parker, akit művésznevén Tame Impalaként ismerhet a nagyvilág.
Dua hozzátette: „Mindenki háttere és munkamódszerei jól összeálltak barátként és zeneileg is.” Így folytatta: „Nagyon nyitottak voltunk egymással, és úgy éreztem abban a szobában, hogy sebezhető lehetek, és szabadon beszélhetek a tapasztalataimról. Ennek a zeneisége olyan gazdagnak és izgalmasnak hatott, és szerettem volna ebben teljesen elmerülni és részese lenni.”
A Dua önfelfedezése által ihletett Radical Optimism egy olyan anyag, amelyben értelmet nyer a tiszta öröm és boldogság megélése azokban a helyzetekben is, amelyeket korábban lehetetlennek tűnt elfogadnunk.
A 11 szám közül egy igazán mély jelentésű, a „These Walls” kapott fókuszt a Spotifyon, amelyről elárulta az énekesnő a Zane Lowe-nak adott, nemrég közzétett interjújában, hogy:
„Van ez a közhely, hogy "ó, ha ezek a falak beszélni tudnának, tudod, mit mondanának". Szerintem érezhető az az energia, amikor besétálsz egy szobába és két ember veszekedett, vagy ideges.”
„Azt gondolom, hogy elkerülhetetlen az a beszélgetés, amit senki sem akar, de meg kell tenni, valakinek ki kell szállnia, és bármennyire is fájdalmas, ez általában megfelelő okok miatt történik, mert rólad van szó, és a megérzésed mindig megmondja, hogy valami jó vagy nem…”
Íme a Radical Optimism dallistája:
1. End Of An Era
2. Houdini
3. Training Season
4. These Walls
5. Whatcha Doing
6. French Exit
7. Illusion
8. Falling Forever
9. Anything For Love
10. Maria
11. Happy For You
Fotók: Dua Lipa