Előadó: | DR BRS |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Béres Attila Meggyes Roland (Mohaman) Telegdy Dániel Bartha Ákos Dannona Kövesi Kevin |
Béres Attila Meggyes Roland (Mohaman) Rochlitz Tamás (Monkeyneck) |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Gyere baba, keverd meg, rázd meg a bullt
Ahogy rám néztél, a szikra közöttünk kialakult
Kilő a katapult, gyere rám kislány
Gyorsan jövök, beléd csapok, mint a villám
Megkaplak, mer' kellesz, gyere mamacita
Este lovagolhatsz rajtam, majd én leszek a paripa
Mehet egy laza pipa, a bulkesz patika
Full extra a pina, ex lesz a palija
Hey bro, neked kell az a szőke
Nem, mer' egy másiknak van szüksége szuperhősre
Gyere, ezt döntsd le, meghívlak egy körre
Állom én, hagyjad, úgyse megyünk tönkre
Mi legyen Dani, vigyük haza mindet?
Túl sok itt a lány, aki kigombolná az inget
Meg is kívántam, mint egy Maxi Kinget
Lehet, a gatyából a kígyó ma kitekintget
Ha tánc van, latina, rázzad Juanita
Forró ritmusra táncol minden señorita
Ha tánc van, latina, rázzad Juanita
Forró ritmusra táncol minden señorita
Hallom, jó a ref fele, a melodika
Örülök, hogy jöttem dik, a legjobb itt az erotika
Tudom, megbánom, de jó, ha beborít a sok pia
Odalépek hozzá - Hola señorita! - Hola!
Indulok, ha belekezd a sípszó
Nem adod magadat egyből, ettől lesz vadító
Látom, hogy barátod van, de nekem ez taszító
Tudom, beindulsz, ha beindul a Despacito
Hallod tesa, te vágod azt a csajt ott?
Ja, a barátnőjével Dubajba hajtott
Na mindegy, akkor is elkapom
Jól van báttya, adok egy pacsit, mer' adom
Kevinem, ne várjunk már az igazira
Mi vagyunk az a két bika, megvan itt a dinamika
A monológ pipa, nem jöhet szóba hiba
Kijön a csigabiga, gyere lovagolj, gyia!
Ha tánc van, latina, rázzad Juanita
Forró ritmusra táncol minden señorita
Ha tánc van, latina, rázzad Juanita
Forró ritmusra táncol minden señorita
Jó az öreg a háznál, gyere ide, ha fáznál
Szólj rám bátran, hogyha bebulikáznál
Akkor is jöhetnél, ha nem kamáznál
Mert ma erőből megyünk, mint a 300-nál
Ha kiszabadulok egyszer otthonról
Akkor elindul a brigád, és nincs kontroll
Ez a Rock The City Party, ezt most ne hagyd ki
A szűz gádzsikat felavatni
Izzad a terem, most mindenki rázza
Ha kérhetem, ne hozzunk szégyent a házra
Terjed a szövegem, mint a spanyolnátha
Le ne csússzon a csajszik ruhája
Csússzon a tequila, csússzon a rum
Az ajtón az áll majd, hogy private room
Fent vagy a listán, ez nem kérdéses
Gyere édes, a Doktor éhes
Ha tánc van, latina, rázzad Juanita
Forró ritmusra táncol minden señorita
Ha tánc van, latina, rázzad Juanita
Forró ritmusra táncol minden señorita
Egyre többet tudhatunk meg a bohóc maszk mögül kikacsintó srácról, aki egy évvel ezelőtt debütált Morionesként és akire rekordidőn belül óriási figyelem szegeződött.
Miközben az előadó Manuellel közös, toplistás featje, a „Voodoo Baba” továbbra is pörög, addig is egy új, igazán személyes szólófelvétellel jelentkezik. Az „ALVAJÁR” egy uptempo, pop-latin-deep house dalnosztalgia, amelyben a gyerekkor keveredik a keserédes jelen vívódásaival, miértjeivel.
„Az ALVAJÁR-t nagymamámmal való kapcsolatom ihlette nagyrészt, a jelenem küzdelmei pedig kiegészítették”
– mondja Bakos Kristóf, azaz Moriones, aki múlt héten ünnepelte első albumának, a ’Tébolyda’ egyben karrierjének is csekély egyéves jubileumát. Az akkor még csak zenéjéről és TikTokról ismert fura hajú fiú azóta három önálló, teltházas koncertet adott Budapesten, legutóbbit éppen a közel 1300 férőhelyes Akvárium Klub Nagyhalljában. Ekkor a bohóc a színpadon meghalt, és ezzel egy új érát indított el, kilátásba helyezve egy új lemez érkezését.
Az „ALVAJÁR” is egy mozaikrész, amelyről a dalszerző bővebben így mesélt
„Unokatestvéremmel forgattuk a videóklipet. Mindenképp egy olyan helyet szerettem volna a szám nosztalgikus kedvessége miatt, ahol gyerekkorom nagy részét töltöttem, és a klipben feltűnő hintaágy az volt. Sokszor átmentem és beszélgettünk mamával, és ekkor a nap mindig odasütött. A kontraszt az csak hozzáadódott a történethez, hiszen a bohóc meghalt, de az albummal minden tiszta lesz. Nagyon durva, mert a klip elején a kisfiú én vagyok, ahogy nézi a jelenem. Azt a részletet unokatesóm egy egyetemi projektjéből vettük ki, ami ráadásul egy 14 éves felvétel, hiszen 2010-ben forgott és valahol megtalálta. Eszméletlen sorsszerűen történik ismét minden és mondhatjuk, hogy minden egyszerű volt, hiszen hazamentünk.”
Az „ALVAJÁR” egyfajta életigenlő figyelmeztetés is, hogy a jelen zsúfoltságában, ha a múltat elfelejtjük és nem tudjuk értékelni a pillanatot, azt később meg fogjuk bánni.