Szép a szőke, szép a barna
Mind a kettő szép, ha szép
Hátha még a bájjal aztán
A jóság is frigybe lép!
Isten, ilyet adjsza nékem
S nem bánom, csak ilyet adj
Akár szőke, akár barna
Akár kicsiny, akár nagy!
Nem tudom, mit tegyek
Nem tudom, mit várnak tőlem
Néha többet kellett adnom
Néha túl sok lett belőlem
Te töltsd tele a szívem
Mert a csalódás kijózanít
Egy szemüveg kell, hogy újra lássak
Felveszem a rózsaszínt
Szerelmet várom
De benned nem találom
Attól félek, hiába érzem
Újra elhibázom
Szép a szőke, szép a barna
Mind a kettő szép, ha szép
Hátha még a bájjal aztán
A jóság is frigybe lép!
Isten, ilyet adjsza nékem
S nem bánom, csak ilyet adj
Akár szőke, akár barna
Akár kicsiny, akár nagy!
Máshogy látok veled mindent
Vagy ez csak álom
De mindegy is, csak tartson
Összes percét kihasználom
Csak nézlek, ahogy ott állsz
Bámullak hosszú percekig
Tetszik, ahogy szétszórod
A szobában az elveid
Szerelmet várom
De benned nem találom
Attól félek, hiába érzem
Újra elhibázom
Szép a szőke, szép a barna
Mind a kettő szép, ha szép
Hátha még a bájjal aztán
A jóság is frigybe lép!
Isten, ilyet adjsza nékem
S nem bánom, csak ilyet adj
Akár szőke, akár barna
Akár kicsiny, akár nagy!
Szerelmet várom
De benned nem találom
Attól félek, hiába érzem
Újra elhibázom
Végre megérkezett a pop koronázatlan királynőjének, Dua Lipának harmadik nagylemeze, a Radical Optimism, amely 11 dalból áll. Az énekesnő egyedüllétét kiemelő album első felvétele beszédesen az „End Of An Era” (azaz: egy éra vége) címet viseli és olyan slágerek gyűjteménye, mint a „Houdini”, a „Training Season” és az „Illusion”. Dua „pszichedelikus popként” írja le új lemezét, megjegyezve róla, hogy „olyan kiállások és különféle hangzások keveréke ez, amit ha csukott szemmel hallgatsz, akkor egy kész, vizuális világ tárul eléd”.
„Az albumot a szingliségem alatt írtam” – mondta el Dua. „Mindig valami vicces történettel érkeztem a stúdióba, és mindegyik más-más dalt inspirált. Van egy lazaság és őszinteség, ami korábban nem volt meg bennem.”
Az album elkészítésekor a világsztár olyan kivételes művészekkel dolgozott együtt, mint Caroline Ailin (Dua Lipa: New Rules), Danny L. Harle (Caroline Polachek, Charli XCX), Tobias Jesso Jr. (Adele) és Kevin Parker, akit művésznevén Tame Impalaként ismerhet a nagyvilág.
Dua hozzátette: „Mindenki háttere és munkamódszerei jól összeálltak barátként és zeneileg is.” Így folytatta: „Nagyon nyitottak voltunk egymással, és úgy éreztem abban a szobában, hogy sebezhető lehetek, és szabadon beszélhetek a tapasztalataimról. Ennek a zeneisége olyan gazdagnak és izgalmasnak hatott, és szerettem volna ebben teljesen elmerülni és részese lenni.”
A Dua önfelfedezése által ihletett Radical Optimism egy olyan anyag, amelyben értelmet nyer a tiszta öröm és boldogság megélése azokban a helyzetekben is, amelyeket korábban lehetetlennek tűnt elfogadnunk.
A 11 szám közül egy igazán mély jelentésű, a „These Walls” kapott fókuszt a Spotifyon, amelyről elárulta az énekesnő a Zane Lowe-nak adott, nemrég közzétett interjújában, hogy:
„Van ez a közhely, hogy "ó, ha ezek a falak beszélni tudnának, tudod, mit mondanának". Szerintem érezhető az az energia, amikor besétálsz egy szobába és két ember veszekedett, vagy ideges.”
„Azt gondolom, hogy elkerülhetetlen az a beszélgetés, amit senki sem akar, de meg kell tenni, valakinek ki kell szállnia, és bármennyire is fájdalmas, ez általában megfelelő okok miatt történik, mert rólad van szó, és a megérzésed mindig megmondja, hogy valami jó vagy nem…”
Íme a Radical Optimism dallistája:
1. End Of An Era
2. Houdini
3. Training Season
4. These Walls
5. Whatcha Doing
6. French Exit
7. Illusion
8. Falling Forever
9. Anything For Love
10. Maria
11. Happy For You
Fotók: Dua Lipa