Előadó: | The Crybabies |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Prifer Barnabás Varga Mátyás Soltész Péter |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
A telefonod megint azzal piszkál,
Hogy ébredj, meg hogy nincsen térerőd
A levegő mintha mégis tisztább
Lenne, mint tegnap délelőtt
Felkelsz, és óvatosan megnézed hát,
Hogy megvan-e a barátod a tükörben
Kávéval kergeted a hasonmását
Kifelé a testedből, hogy beszéljen
Ezzel nincsen semmi gond (4x)
Még vegetálsz a vonaton, a buszon, a metrón,
Azt nem is figyeled, hogy merre jársz
Azt sem tudod melyik állomásról
Indultál, majd valahol csak megállsz
Körbe-körbe utazol, és mindeközben
Szépen lassan rájössz, hogy az időd fogy
Oda kéne érned, úgyhogy menet közben
Már ki is ugranál, csak nem tudod, hogy
Refr:
Elkéstem.
Valahová néztem.
Nem tudom miért.
Így volt.
Valaki szólt.
Valaki szólt.
Ma éppen az volt a téma az égben,
Hogy új cipőt vegyél, vagy új ruhát
Megszavazták végülis hogy rábeszéljen
Az eladó, hogy jó lenne egy bőrkabát
Otthon minden ugyanúgy áll már régen,
De te most sem zárod le még ezt a korszakot
Bevetődsz az ágyba, marad ugyanúgy minden,
Csukott szemmel várod meg a holnapot
Refr.
Bridge:
(El is fáradt, kívánt hármat,
Eltűnt benne az a jó évjárat
Amit nagyon régen félretett, és
Most jöhet a stabil oldalfekvés)
A telefonod megint azzal piszkál,
Hogy ébredj, meg hogy nincsen térerőd
A levegő mintha mégis tisztább
Lenne, mint tegnap délelőtt
A hazai zenei élet egyik legképzettebb női hangja, húsz éven át készült az előadói pályára, mindig közel volt a műfajhoz, talán nincs is olyan ismert énekes, akinek a lemezein nem működött közre.
Több mint tíz éve az ország legismertebb előadói között tartják számon. Kati – miközben a Debreceni Egyetem Könnyűzenei Intézetének egyik énektanára – Új utakon címmel új lemezt készített, ami mostani beszélgetésünk aktualitását is adta...
- A nagy áttörés 2010-2011-re tehető és ma már 2024-et írunk. Hogyan látod az akkori és a mostani Wolf Katit?
- 2010-ben volt az X-faktor, amiben megismert a közönség és utána közvetlenül az Eurovíziós Dalfesztivál, ahova felnőtt előadói életem első slágerét vittem, mert ugye a Vukon azért addigra már túl voltam. Elég hosszú idő után kerültem igazán a nagyközönség elé, már anyukaként két kisgyerekkel, miközben 20 éve már mindenféle színpadon álltam, de ismeretlen énekesként. Nagy lendülettel mentem az X-Faktorba, de ebben azért benne volt az is, hogy 36 évesen mit keresek én a popszakmában, esetleg hazaküldenek. De hál’ istennek annyira nyitott volt a csatorna, sőt, ez volt az én „backstage sztorim”, hogy már anyuka vagyok, kialakult élettel, és így is el lehet kezdeni egy új pályát. Nekem az X-Faktor és az Eurovízió egy robbanásszerű, hatalmas katarzis volt. Együtt éltünk, együtt lélegeztünk az egész X faktor stábbal, figyeltek, vigyáztak ránk, együtt ötleteltünk, szuper volt ott lenni velük. Az Eurovíziós verseny ezután olyan volt, mint a tejszínhabra a csokiszórás. Nagyon boldog voltam ettől az egésztől, de ma már bizonyos dolgokat másképp csinálnék. A legnagyobb hibámnak azt tartom, hogy elkezdtem zenekar nélkül fellépni. Zenei alap és CD, pendrive, arra ráénekeltem és mentünk fellépni. Nagyon élveztem a sikert, a rengeteg munkát – de ezt ma már nem így csinálnám.
- Ezt nagyon meg tudom érteni, de ezt nem ingyen kaptad. Ezért te nagyon megdolgoztál...
- Előtte rengeteget dolgoztam, megtanultam mindent, amit lehetett, mentem az apámmal (Wolf Péter zeneszerző) dolgozni, rengeteg stúdiómunkát csináltam. Mellette tanultam meg, hogyan kell dolgozni egy stúdióban, közben felléptem, zenekarokkal énekeltem, rengeteg gyakorlati dolgot tanultam. Emlékszem, az X-Faktor alatt mondogattam magamnak, hogy nem fogok sírni azon sem, ha kiesnék a műsorból. És bár minden percét megéltem ennek a helyzetnek, bennem egészen mások voltak a belső támpontok, mert amikor már két gyereked van, sokkal, de sokkal erősebb vagy, fel vagy készítve helyzetekre.