Előadó: | Eszményi Viktória |
---|---|
Album: | A gyerekek városa |
Megjelenés: | 2002 |
Hossz: | 4:39 |
Szövegírók: |
Bornai Tibor |
Bornai Tibor |
|
Kiadó: | Hungaroton |
Stílus: | gyerekzene, pop |
Címkék: | Keressük! |
Mondd csak, ültél-e már lovon? Nem?
Pedig lóra ülni jó
Lovagol az ember
És emberegel a ló
Eddig sosem volt még lódal
De most itt van, ez hallható
Egy lelkesítő induló arról, hogy
Éljen Lali, a ló
Helló, helló, helló
Itt Lali, a lila ló
Helló, helló, helló
Rúgkapálni jaj de jó
Neked talán ma még
Egy hintaló való
Helló, Lali, te lila ló
A kedved így is szárnyaló
A lódarázs az nem ló
És a kagyló meg a holló se ló
És ugyanígy nem ló az olló
A zászló meg a vasaló
A rabló nem nyerít, hanem veszít
És éhező, aki nem faló
De az tévedés, hogy ha ló nincs
A szamár is jó
Helló, helló, helló
Itt Lali, a lila ló
Helló, helló, helló
Rúgkapálni jaj de jó
Neked talán ma még
Egy hintaló való
Helló, Lali, te lila ló
A kedved így is szárnyaló
Még a lókötők is tudják
Hogy lódítani nem való
És ha lóvá teszel valakit
Az lehangoló
És hiába nagy a feje, azért
Ne búsuljon a ló
A lókedv legyen jókedv, hát szóljon a
Lóvigasztaló
Helló, helló, helló
Itt Lali, a lila ló
Helló, helló, helló
Rúgkapálni jaj de jó
Neked talán ma még
Egy hintaló való
Helló, Lali, te lila ló
A kedved így is szárnyaló
A ló nagyon nagy állat
Van vagy kétszáz kiló
És ha kilóg néha a lóláb
Az mindig jól látható
A lótündérek szállnak
Ők a Pegazusok
De abbahagyom most már
Mert lóból is megárt a sok
Helló, helló, helló (Helló, helló, helló)
Itt Lali, a lila ló (Helló, helló, helló)
Helló, helló, helló (Helló, helló, helló)
Rúgkapálni jaj de jó
Neked talán ma még (Helló, helló, helló)
Egy hintaló való (Helló, helló, helló)
Helló, Lali, te lila ló (Helló, helló, helló)
A kedved így is szárnyaló
Helló, helló, helló (Helló, helló, helló)
Itt Lali, a lila ló (Helló, helló, helló)
Helló, helló, helló (Helló, helló, helló)
Rúgkapálni jaj de jó
Neked talán ma még (Helló, helló, helló)
Egy hintaló való (Helló, helló, helló)
Helló, Lali, te lila ló (Helló, helló, helló)
A kedved így is szárnyaló
Helló (Helló)
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana