Előadó: | Shawn |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Rap |
Címkék: | Keressük! |
Hiro
Töröd a borsodat az orrom elé
minek mennék veletek visszafelé?
Vissza vegyetek, de csak egy negyedet
csak a rap mindenek felett
(Jeah)
Mindig változik az idő
emlékeket feledek na meg hívok elő
Vissza keresem a kezdetet
minden régi fotómat előveszek
(Ahhh)
Beletettem mindenem
hogy a cuccom sikerre vigyem
Innen ingyen semmi nincsen faszom
hova jutok fiatalon?
Mikor egyről a kettőre nem jutok
csak újra meg újra én nekifutok
Pedig néha feladtam volna
na de nincsen semmi probléma!
Refrén
Mindennapom küzdelem
a legnagyobb téteket felteszem
Bármi jöhet spanom én bírom
én bírom, én bírom
Shawn
Tudod testvérem én is mélyről jövök
mikor azt mondod hogy a szemetekbe köpök
Én az igazamat viszem az a te bajod ha nem érted
akkor lehetsz harcos ha a rosszat is megélted
Nézd meg az AK-t, egyszerű gyerekek
nézd meg a Shawn-t, még mindig menetel
Nem lehet aratni egyik napról a másikra
nem lehet gyógyszer minden parára a pálinka
Nem lehet mentség arra ha drogozol veszélyben
én tiszta vagyok már tesó tudom miről beszélek
Lentről csak felfele vezethet az utam
de aki elfelejti honnan jött majd nagyot zuhan
A munka nem szégyen volt hogy rezeztem mint a romák
hogy este a vacsoránál érezzek egy kis aromát
Én mindig tartottam a hátam a családnak
még küzdök mer' sose lesz vége a csatának
Refrén
Mindennapom küzdelem
a legnagyobb téteket felteszem
Bármi jöhet spanom én bírom
én bírom, én bírom
Giajjenno
1-2 há Giajj hip hop hurrá
old school
kamikaze 26 karát
986 minden vakablak az országon mit itt hagytak
Mer' az enyéim csak Kossuthot sszívhatnak
Kelet-Európa, Balkán
a hip-hopot építem farkas a falkám
A bandám kalasnyikov matt fekete
fel avelok hiába húztok lefele
011 még nem volt kenyér
te felkérdezed a hitelemet okos legyél buzi
Ez itt M.O. nem Chris meg a Tyga
az 5 forintosaim szórom a kádba
A mottóm az volt mindig maradjak állva
a politika szivar itt meg lófasz a szádba
Keress egy hidat és ugorj le
Giajjenno az árnyék a tükörben
Refrén
Mindennapom küzdelem
a legnagyobb téteket felteszem
Bármi jöhet spanom én bírom
én bírom, én bírom
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana