Előadó: | Sárközi Anita |
---|---|
Album: | Csak a vágy... |
Megjelenés: | 2000 |
Hossz: | 4:22 |
Szövegírók: |
Demjén Ferenc Menyhárt János Herpai Sándor |
Lerch István |
|
Kiadó: | Columbia |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Újra egymagam, ez mindig jól bevált,hogy
újra kezdj, újra várd a csodát.
Szívünknek szárnya van, mért kötnénk meg hát,
úgysem száll sokszor éveken át.
Egy nap más lesz, mint tegnap, ami elmúlt,
csak az arc, csak a csók, csak a szó, csak a lelked,
csak a szád, csak az ágy, csak a nyár, ami kellett,
maradok így magam, és nincs szavam,
az a baj, csak a dal, csak a vágy, az ölel meg, az ölel át.
Egyedül a világ, furcsa érdektelen,
mindig lesz, hogy szépet súgjon nekem.
A szerelem az, ami sokat ígér, s még többet csal,
csak játszadozz közben az álmaiddal.
Egy nap más lesz, mint tegnap, ami elmúlt,
csak az arc, csak a csók, csak a szó, csak a lelked,
csak a szád, csak az ágy, csak a nyár, ami kellett,
maradok így magam, és nincs szavam,
az a baj, csak a dal, csak a vágy, az ölel meg, az ölel át.
Egy nap más lesz, mint tegnap, ami elmúlt,
csak az arc, csak a csók, csak a szó, csak a lelked,
csak a szád, csak az ágy, csak a nyár, ami kellett,
maradok így magam, és nincs szavam,
az a baj, csak a dal, csak a vágy, az ölel meg, az ölel át.
Sikeres showcase-nappal indult, majd változatos kanyarokkal, katartikus pillanatokkal és felfedezésekkel folytatódott a Bartók Tavasz keretében megrendezett Ritmo.
Ígéretéhez híven élményekben gazdag, globális merítést adott a 2024-es Budapest Ritmo háromnapos zenei utazása április 11-13. között. Gérald Toto varázslatos afro–francia sanzonjai, Gaye Su Akyol galaktikus karizmája, a BCUC által vezényelt transzszeánsz és a Puuluup felszabadult folkja ejtette rabul a közönséget.
Boldog arcok, a tavaszi estén teraszon pihegő közönség, networképítő nemzetközi szakemberek töltötték meg az Akvárium Klubot a Ritmo két fő koncert napján. A „felfedezések fesztiválja” szinte mindent felvonultatott, amit a műfajtól elvárhatunk: elmélyült pillanatokat, távoli kultúrák üzenetét és önfeledt bulit.
Gérald Toto
A hazai közönség imádta Gaye Su Akyol anatóliai pszichedéliáját, a BCUC afrofuturista őrületét, Gérald Toto simogató hangját és stílusát, vagy a Duckshell és Luca Bassanese közreműködését a Bella ciao erejéig. Az Erzsébet téren a legfiatalabb korosztály is kitáncolhatta magát a Duckshell és a Hét Hat Club ingyenes koncertjein. A Puuluup megnevettette és megtáncoltatta a hallgatóságot, míg a Romano Drom Terne Čhavéval közösen adott jubileumi koncertje ünnepi hangulatban telt. Az időjárás is kedvezett a fesztivál hangulatának, amihez tökéletes aláfestést adott Cyborg Templar és Tibsā az Akvárium teraszán.
A showcase-napon a hagyományos népzenétől a dark folkon át az elektronikus fúzióig vonultak fel térségünk zenei dialektusai.
Minden produkció telt házzal ment a Szimpla Kertben, a fellépések hatására több meghívást kaptak a zenekarok, ami a Ritmo egyik kiemelt törekvése. Sikerrel, az eddigi legmagasabb részvétellel zárult a Ritmo szakmai programja is a Magyar Zene Házában. Chris Eckmann, a ljubljanai székhelyű Glitterbeat kiadó alapítója kapta idén a Budapest Ritmo Díjat és az azzal járó egyedi bakelit lemezt, amelyet Weyer Balázs, a Hangvető programigazgatója adott át. A filmprogram idei különlegessége, Vincent Moon és a Dalinda közös alkotása erős szakmai visszhangot keltett.
A világzenei fesztivál idén is hozta, amitől jellegzetes és különleges ez a programsorozatot: nemzetközi szakemberektől az olasz költő-aktivistán át a dél-afrikai punk kollektíváig és a kíváncsi közönségig, mindenki találkozott a Ritmo sajátos erőterében.
Fotók: Pesthy Márton