Előadó: | Fényes Kató |
---|---|
Album: | Csupa könny a szobám |
Megjelenés: | 2000 |
Hossz: | 2:50 |
Szövegírók: |
Alberto Dominguez Dominguez Borras Alberto Russell Sidney Keith Carpenter Charles |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Dalnok Kiadó |
Stílus: | Jazz- swing |
Címkék: | Keressük! |
It was fiesta down in Mexico, and so I stopped a while to see the show
I knew that frenesi meant "Please love me" and I could say frenes¡.
A lovely senorita caught my eye, I stood enchanted as she wandered by
And never knowing that it come from me, I gently sighed frenesi.
She stopped and raised her eyes to mine, her lips just pleaded to be kissed
Her eyes were soft as candle-shine, so how was I to resist?
And now without a heart to call my own, a greater happiness I've never known
Because her kisses are for me alone, who wouldn't say frenesi?
And now without a heart to call my own, a greater happiness I've never known
Because her kisses are for me alone, who wouldn't say frenesi?
"Úgy érzem, egy életem van, nem leszek félember
mer’ bent izzik a szabadság a véremben"
Nyolcszámos lemezzel jelentkezik májusi tripla Aréna-koncertje előtt Magyarország legnépszerűbb előadója. A skatulya I. című lemezről a mariana.árok már túlszárnyalta a 2,5 milliós megtekintést YouTube-on, a cipoe pedig szintén hasít: 1,6 millió megtekintésnél jár. Ezekhez érkezik most hat további dal.
A dalszerző-előadó így mesél a lemezről: „Korábban mindig próbáltam előre összeírni, megtervezni minden dalt, aszerint haladni az alkotómunkával, ahogyan a fejemben egy album összeállt. Viszont a zenekészítési folyamat ennek a szöges ellentéte. Megannyi ilyen tapasztalat után biztosra mondom, hogy a legjobb hangulatok, illetve a legértékesebb gondolatok és dallamok mindig akkor érkeznek, amikor nincs előre felvázolva, hogy vajon milyen lesz a teljes egész.
A skatulya I. című lemezen Azahriah új területekre lép. Ő maga így fogalmaz: „A skatulya albumsorozattal igyekszem a legkísérletezőbb, legszélsőségesebb hangzásokat próbálgatni, aztán a legjobbakat leválogatom, s végül egy összefüggő sztorivá igyekszem formálni a lemezen.” S hogy a kísérletezést mennyire komolyan veszi, azt mi sem bizonyítja jobban, mint a tartarosz című dal – ami egy metálszám. Hasonlóra – hogy egy, a karrierje csúcsán járó popsztár metáldallal rukkoljon elő – még a nemzetközi színtéren se nagyon akad példa. De hát ő maga énekli: izzik a szabadság a vérében.
A visualizerekben a mariana.árok klipjének különös, enigmatikus látványvilága köszön vissza (Emil Goodman munkái), a szövegek pedig a carpe diemtől a világvége-flessig igen széles skálán mozognak. Egy biztos: úgy lángol, hogy még a tenger mélyén se lehet kioltani.
Fotó: Azahriah