


| Előadó: | Mr. Busta |
|---|---|
| Album: | Keressük! |
| Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
| Keressük a zeneszerzőt! | |
| Kiadó: | Keressük! |
| Stílus: | Keressük! |
| Címkék: | Keressük! |

1. verze:
Mindenkinek mást ad az a vaker ami kijön,
Hülye gyerekeknek hada meg azt hiszi,hogy majd kitör,
Megy a fotó jön a pacsi fless a hyphom,
Ma este is kétszer köpöm tele majd a mikom,
Jön a fotó,megy a pacsi ez az élet,
Majd kitolom a selfiem, mert a pacekomból élek,
Viccelsz minek ez a cécó aki nyerő,
Aki nyerő, az a menő nem egy gagyi kereskedő
Fertő, amiben én nem veszek részt régen,
Mire idekerülnétek úgyis elcsúsztok a jégen,
Nem akarok senkinek a sikerére menni,
Ti akartok rajtam keresztül celebek lenni,
Egy szöveget mutass, ami nem fedi a valót,
Megbukott az régen, aki lenyelte a karót,
Tudom nehéz ez az élet, nem muszáj a rap na,
Nem én szálltam, szállok el a portól mint egy Cessna,
Refrén:
Amíg fel akartok jönni rajtam, ki akartok törni, addig felmegyek a színpadra és feldobom a píszt, jön a taps... jön a taps... jön a taps... jön a taps...
Amíg össze vissza mondod mindenkinek a kamu híreket és elhiszed, amit mondasz addig csakis nekem jön a taps... jön a taps... jön a taps... jön a taps...
2. verze
Megmondtam, hogy tartom magam az elvekhez, amíg nem,
fizettek nem megyek nyilatkozni köpedék szarba,
Megmondtam, hogy nem érdekel se a bulvár se a TV csak az érdekel, hogy a nevem a tiszta,
Az, hogy ki mit beszél ismered az embereket mindenki a pénz rabja lett eszeveszett banda,
Utánam fordulnak meg az emberek az utcán, RTM a rendszám, úgyhogy részemről a fukk ya,
Marad mindig gyökér, akinek kijár a kötél, de ez így marad ezt választottam csak a rajba,
Amíg azt se tudják ki, vagy mi lesz belőled te csíra addig az én nevemet mondják, hogy Busta,
Nem kértem meg senkit, hogy hallgassa a lemezem ez az én életem,
Mindig erről szól a szakma,
Nem érdekel az se már, hogy ki,mit beszél rólam, mert a fele felének a fele sem igaz na,
Refrén.
3. verze:
Nem számítok arra, és akkor nem ér a meglepetés, hogy valaki segítene maradok a szarba,
Így legalább tudom, hogy az egész tábor velem és csak a zeném lesz, az ami majd belenyom a lattba,
Mögöttem egy 20-as amit nem vehetsz el tőlem és ha nagyon idegesít akkor beledőlsz egy kardba,
Fel se fogod, mennyi gyerek van mögöttem a telepen az utcákon nem a pisztolyom lett a hitelem,
Nevelem a gyerekeket mást nem hallok onnan, hogy a szövegem az durva de miről szól a rap na,
Ilyen ez az élet, mindenhol a mocsok aki lágyabbat akar az menjen el a könyvtárba még ma,
100 felett a dalom amit nem mutogat senki, mert ha kiderül,hogy frankó akkor agyon fogtok égni,
Mindenkinek szíve joga bármit tenni ellenem de a rap marad mindig
az igazi fegyver hogyha...
Refrén.


Flea, a Red Hot Chili Peppers legendás basszusgitárosa, hosszú szólócsendet követően jelentkezik új anyaggal.
Az A Plea-vel, az első Flea-szólódal 2012 óta, ma vált elérhetővé, egyben megjelent hozzá egy provokatívan kortárs és koncepcionálisan gazdag klip is, amelyet Clara Balzary rendezett.
A dalban Flea visszatér első hangszeréhez, a trombitához, miközben basszusgitáron és éneken is hallható.
Az új anyag elkészítéséhez Flea modern jazz- és kísérleti zene világsztárokat gyűjtött maga köré
Vele zenél Anna Butterss, Jeff Parker, Deantoni Parks, Mauro Refosco, Rickey Washington és Vikram Devasthali. Chris Warren vokálosként csatlakozott és a dal producere, Josh Johnson emellett alt szaxofonon is közreműködik.
Az A Plea üzenete a szeretet, az összetartás és az emberi kapcsolatok fontosságát hangsúlyozza.
A dal szövege a világ megosztottságát tükrözi
„Vágyakozás egy túlvilági hely után, egy szeretetteljes helyre, ahol kifejezhetem a véleményem és önmagam lehetek. Mindig csak próbálok önmagam lenni.
Nem érdekel a politika aktusa. Szerintem van egy sokkal magasabb, transzcendensebb hely, ahol érdemi párbeszéd folyhat, ami valóban segítheti az emberiséget, és segíthet mindannyiunknak harmonikusan és produktívan élni, egészséges módon a világ számára. Van egy hely, ahol találkozunk, és az a szeretet.”
A videóklip, amelyet Clara Balzary rendezett, lenyűgöző, kortárs, kifejező és koncepcionális. A koreográfiát Sadie Wilking jegyzi, amely nem a megszokott táncnyelvet követi, hanem vizuálisan, operatőri bravúrokkal és érzelmileg is mélyen átélhető élményt teremt, tökéletesen kiegészítve a dal társadalmi és kulturális üzenetét.
Ez a dal előfutára Flea 2026-ban megjelenő, új szólóalbumának a Nonesuch Records gondozásában. A további részletek a jövő év elején várható.
Fotók: Flea/Magneoton