


| Előadó: | Mr. Busta |
|---|---|
| Album: | Keressük! |
| Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
| Keressük a zeneszerzőt! | |
| Kiadó: | Keressük! |
| Stílus: | Keressük! |
| Címkék: | Keressük! |

1. verze:
Mindenkinek mást ad az a vaker ami kijön,
Hülye gyerekeknek hada meg azt hiszi,hogy majd kitör,
Megy a fotó jön a pacsi fless a hyphom,
Ma este is kétszer köpöm tele majd a mikom,
Jön a fotó,megy a pacsi ez az élet,
Majd kitolom a selfiem, mert a pacekomból élek,
Viccelsz minek ez a cécó aki nyerő,
Aki nyerő, az a menő nem egy gagyi kereskedő
Fertő, amiben én nem veszek részt régen,
Mire idekerülnétek úgyis elcsúsztok a jégen,
Nem akarok senkinek a sikerére menni,
Ti akartok rajtam keresztül celebek lenni,
Egy szöveget mutass, ami nem fedi a valót,
Megbukott az régen, aki lenyelte a karót,
Tudom nehéz ez az élet, nem muszáj a rap na,
Nem én szálltam, szállok el a portól mint egy Cessna,
Refrén:
Amíg fel akartok jönni rajtam, ki akartok törni, addig felmegyek a színpadra és feldobom a píszt, jön a taps... jön a taps... jön a taps... jön a taps...
Amíg össze vissza mondod mindenkinek a kamu híreket és elhiszed, amit mondasz addig csakis nekem jön a taps... jön a taps... jön a taps... jön a taps...
2. verze
Megmondtam, hogy tartom magam az elvekhez, amíg nem,
fizettek nem megyek nyilatkozni köpedék szarba,
Megmondtam, hogy nem érdekel se a bulvár se a TV csak az érdekel, hogy a nevem a tiszta,
Az, hogy ki mit beszél ismered az embereket mindenki a pénz rabja lett eszeveszett banda,
Utánam fordulnak meg az emberek az utcán, RTM a rendszám, úgyhogy részemről a fukk ya,
Marad mindig gyökér, akinek kijár a kötél, de ez így marad ezt választottam csak a rajba,
Amíg azt se tudják ki, vagy mi lesz belőled te csíra addig az én nevemet mondják, hogy Busta,
Nem kértem meg senkit, hogy hallgassa a lemezem ez az én életem,
Mindig erről szól a szakma,
Nem érdekel az se már, hogy ki,mit beszél rólam, mert a fele felének a fele sem igaz na,
Refrén.
3. verze:
Nem számítok arra, és akkor nem ér a meglepetés, hogy valaki segítene maradok a szarba,
Így legalább tudom, hogy az egész tábor velem és csak a zeném lesz, az ami majd belenyom a lattba,
Mögöttem egy 20-as amit nem vehetsz el tőlem és ha nagyon idegesít akkor beledőlsz egy kardba,
Fel se fogod, mennyi gyerek van mögöttem a telepen az utcákon nem a pisztolyom lett a hitelem,
Nevelem a gyerekeket mást nem hallok onnan, hogy a szövegem az durva de miről szól a rap na,
Ilyen ez az élet, mindenhol a mocsok aki lágyabbat akar az menjen el a könyvtárba még ma,
100 felett a dalom amit nem mutogat senki, mert ha kiderül,hogy frankó akkor agyon fogtok égni,
Mindenkinek szíve joga bármit tenni ellenem de a rap marad mindig
az igazi fegyver hogyha...
Refrén.



Harcsa Veronika Flow By című albuma, amely egyszerre zenei és vizuális kísérlet, Vancsó Zoltán fotós slideshow-jával december 1-jén debütál a Müpa Fesztivál Színházában.
Az új zenei projekt a közönség és az előadó közötti határokat kívánja feloldani
A dalok karaktereihez olyan képi narratívák születtek, amelyek rejtett szálakon kísérik és egészítik ki a hallottakat. Az InterAction című esten az énekes Nora Thiele német ütőhangszeressel és a Soharóza kórussal lép színpadra.
Az előadóhoz kapcsolódó dalszövegek itt.
Harcsa Veronika tudatosan fordult az interaktív, közösségi élményt teremtő zene felé
Régóta vezet workshopokat, 2024-ben pedig a Pécsi Tudományegyetem zeneterápia szakán szerzett diplomát. Új albuma, a Flow By ennek a szemléletnek a folytatása.
A szerzemények úgy születtek, hogy az élő előadás során a közönség aktív részese lehessen a zene formálásának: a taps, a hangadás, a ritmikus gesztusok mind a közös flow-élmény részévé válnak.
- A dalokat úgy írtam, hogy belekomponáltam a közönség jelenlétét. Élőben erre épül minden, az viszont további ötletelést igényelt, hogy lemezként hogyan fog működni mindez.
A koncepcióba belevettem a Soharóza kórust, amely híres kísérletező kedvéről. A lemezen ők teremtik meg a közösségi hangzást
és a Müpa-beli koncerten is jelen lesznek, hogy a közönség közé vegyülve erősítsék a hangadást - fogalmazott Harcsa Veronika.
Fotó: Harcsa Veronika Facebook oldala
A lemezen és a koncerten közreműködő Nora Thiele német ütőhangszeres zeneszerzővel és hangszerépítővel az énekes berlini évei alatt ismerkedett meg. Thiele világzenei ihletésű hangszereivel, frame drum- és ritmuskísérleteivel különleges textúrát ad a hangzásnak.
Vancsó Zoltán 2005-ben fedezte fel, majd az elmúlt években művészi szintre emelte a zenével kísért fotó slideshow műfaját. Több száz rövid és csaknem egy tucat egész estés fotófilmet hozott létre, számos alkotása moziban is látható volt.
- Látom a zenét és hallom a képet, érzem e két világ összefonódásának lehetőségét. Ez a műfaj lehetőséget kínál több tucat fotó összefűzésére, ahol a szerkesztés önálló és rendkívül kreatív folyamattá válik.
A képek közötti áttűnések dramaturgiai és esztétikai szerepe, valamint a zenei kíséret hozzájárul ahhoz, hogy a vizuális élmény komplexebbé és átélhetőbbé váljon.
A lemez hangulatához 2017-ig nyúltam vissza az archívumomban, hogy korábban nem publikált képekkel dolgozhassak. Nem konkrét történeteket mesélnek el, hanem a zene tudatalattijába vezetik el a nyitott nézőt - részletezte az alkotó.
A rendhagyó koncepcióból születő lemez egyedi online megjelenést kívánt
- Ma már nagyon kevesen hallgatnak meg elejétől a végéig egy lemezt, de bízom benne, hogy ez az album a vizuális élmény miatt kivétel lesz. Éppen olyan hosszú, mint egy sorozat epizódja - tette hozzá Harcsa Veronika.
Kiemelt kép: Harcsa Veronika Facebook oldala