Előadó: | Tankcsapda |
---|---|
Album: | Urai vagyunk a helyzetnek |
Megjelenés: | 2014 |
Hossz: | 4:34 |
Szövegírók: |
Lukács László |
Sidlovics Gábor (Sidi) Fejes Tamás Lukács László |
|
Kiadó: | Tankcsapda Music |
Stílus: | Rock |
Címkék: | Keressük! |
||: A zene beterít én
Adom az ütemet :|| (9x)
Kiveszem a részem a kalandból
Ahogy a filmben a hadnagy a Columbo
Olyan a szimatom, ha nyomatom
A kövér groovekat
A kódom rock and roll diplomata (Ja!)
Itt van velem a ritmusdoktor
A dallam dealer az se baj, ha
Nincsen nálad pénz
Előbb-utóbb majd utolér úgyis
A három rohadék rockcsempész
||: A zene beterít én
Adom az ütemet :|| (1x)
(Bárhová is mész)
A zene beterít én
Adom az ütemet
Nem vettem diplomát, nem lettem ügyvéd
Nem lettem bankár nem nagy kár, mer' így is
Tudom jól van nem egy csel, amit
Nem ismer semmilyen menedzser
Na, felejts el... szóval
Ha át akarnál verni bébi
Hamarabb kéne felkelned és kész, látod
Ilyen egy igazi rohadék rockcsempész
||: A zene beterít én
Adom az ütemet :|| (2x)
A zene betemet igen
A zene betemet
||: A zene beterít én
Adom az ütemet :|| (2x)
||: A zene beterít én
Adom az ütemet :|| (2x)
A zene betemet igen
A zene betemet
||: A zene beterít én
Adom az ütemet :|| (2x)
Nem tudom hol vagy és merre jársz de
A dolgait mindenki magának rendezi
Akkor is, ha úgy tűnik nincs semmi értelme és
Akkor is, ha asz'ondják, hogy nem vagy egy ép elme és
Ha mások szerint neked is ott van a helyed
A sarokban és hogy hajtsd le a fejed
A dalokban keress vigaszt a sorokban és
Ha még arra sincs keret, hogy kitörj belőle
A szar dumáknak Te ne dőlj be, mer'
A jövőjét senki nem
Láthatja előre - de ha áthatja a hit és
Képes, ha kell
Reggelire is fájdalmat enni, az
Megtanul majd
Minden akadályokon keresztül menni! (Ja.)
||: A zene beterít én
Adom az ütemet :|| (5x)
Adom az ütemet
Nem veszek diplomát, nem leszek bankár
Nem kérek többet, csak amit eddig is nekem adtál
Nem vagyok szörnyeteg, nem vagyok gép és
Tudom jól, hogy nélküled én itt semmire nem mennék
||: A zene beterít én
Adom az ütemet :|| (5x)
Adom az ütemet
||: A zene beterít én
Adom az ütemet :|| (2x)
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana