


| Előadó: | Ügynökség |
|---|---|
| Album: | Dübörgő csend |
| Megjelenés: | 2003 |
| Hossz: | 3:45 |
| Szövegírók: |
Molnár Attila (Morzsi) Kolonovics Benedek |
|
Molnár Attila (Morzsi) |
|
| Kiadó: | BP Songs |
| Stílus: | Keressük! |
| Címkék: | Keressük! |

Egy nap volt talán,
Vagy csak egy éj, nem emlékszem,
Amikor egy kis időre
Az enyém voltál egészen.
De elmúltak azok a percek,
És elmúltak azok az órák.
Én mindenhol téged kereslek,
De félek, soha nem lelek rád.
Refr. I.: Most ölelj át, most ölelj át,
Ne szólj egy szót sem.
A könnyeid helyetted beszélnek.
Csak ölelj át, csak ölelj át,
És semmit se tégy.
Az utolsó percben csendben légy enyém.
A szavaid súlya nyom,
Összeroppant, megtör egészen.
Megbántottalak, tudom,
De miét tettem, még most sem értem.
Ha kezeim ellököd,
Nem nézhetem könnyes szemed.
Mert rég elfelejtettél,
De legalább most hadd legyek veled.
Refr. II.: Most ölelj át, most ölelj át,
És ne szólj semmit.
A szavakkal mindig bántjuk egymást.
Csak ölelj át, csak ölelj át,
Nem kell, hogy érts
Szavak helyett úgyis a test beszél.


Közeleg a Carson Coma ötödik nagylemeze, de még itt egy utolsó single, a Szemüveg: nem mással, mint Dzsúdlóval kiegészülve.
Egy szürreális szerelmes dal a látás érzékszervének elvesztéséről - és annak megtalálásról egy emberben.
Megérkezett a Szemüveg
“A dal vezérgondolatát, miszerint ha a megfelelő partnerrel éled az életedet, akkor minden, ami addig ködös és homályos volt, kitisztul, így pedig jobban rálátsz mind a világra, mind saját magadra, a -4.5-ös rövidlátásom, valamint mind a tényleges, mind a metaforikus szemüvegem inspirálta.
(Dzsúdló) Marcival már kezdő előadó korunk óta vagyunk nagyon jó barátok - az elmúlt években többször kacérkodtunk a közös dal gondolatával
többször neki is futottunk, de a próbálkozások ellenére valahogy ezelőtt még nem sikerült olyan számot összehoznunk, amiről érezhető, hogy ez nem csak két, egymás munkásságát elismerő előadó együttműködése, hanem két barát közös alkotása. Ezzel szemben a Szemüveg nagyon organikusan gurult ki: a stúdiózás és a klipforgatás során azt éreztem, hogy
egy alternatív univerzumban Dzsúdló nyugodtan lehetne a 7. Carson Coma tag!”
- árulta el a dalról Fekete Giorgio, a zenekar frontembere.
Az érzékszervek elnémulnak, a valóság elmosódik, és csak egy dolog marad éles: te
A dal egy bizarr, mégis gyengéd vallomás arról, milyen, amikor valakin keresztül próbáljuk értelmezni a világot - és közben így találjuk meg magunkat is igazán. A közös munkát Dzsúdló így idézte fel:
“Nagyon régóta benne volt a levegőben a közös a fiúkkal, szerintem minimum 2 éve beszélünk róla a Giorgioval, aztán idén megbeszéltük, hogy júniusban megindítjuk a stúdiózást Párizsban. Ez inkább lett mondjuk ráhangolódás, mert körülbelül az összes cuccunkat ami kellett volna a hasznos stúdiózáshoz otthonhagytuk, de demózni legalább tudtunk. Nem volt nehéz megtalálni a közös metszetet, régóta ismerjük egymást a srácokkal, egészen könnyen tudunk egymásra hangolódni zeneileg is.
Szerettem ennek a dalnak a folyamatát, a végeredményt meg még inkább.”
A Szemüveg a november 28-án megjelenő Purgatórium album utolsó kislemeze
Míg az előző, a lemez címadó dalában nem kisebb nevekkel, mint Krúbival és Beton.Hofival állt össze a zenekar, most Dzsúdlóval kiegészülve jelentkeznek egy újabb slágerrel. A dalokat élőben március 27-én hallhatja a közönség az MTK Sportparkban, a Purgatórium nagykoncerten.
Fotók: Carson Coma x Dzsúdló