Előadó: | Fegyelmező Részleg |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
A sört szeretem jobban
dolgozni sosem voltam
nincsen pénzem nőre
de megváltozom jövőre
a munkaközvetítő
ő az első lépcső
ha majd mercédesszel járok
ragadnak rám a lányok
ha majd mercédesszel járok
ragadnak rám a lányok
ha majd mercédesszel járok
ragadnak rám a lányok
ragadnak rám a lányok
ha majd mercédesszel járok
ha majd mercédesszel járok
ragadnak rám a lányok
tíz óra a gyárban
hát ennél többet vártam
a fizetés nem késik
megindulok majd én is
a prostinak a parkban
odasúgom halkan:
"sorry béby baj van,
de nem áll fel a farkam"
sorry béby baj van
de nem áll fel a farkam
sorry béby baj van
de nem áll fel a farkam
de nem áll fel a farkam
sorry béby baj van
sorry béby baj van
de nem áll fel a farkam
kinek kell a kurva?
fárasztó a munka
előkerül egy strici
a lóvémnak meg annyi
a lakásomhoz érve
a főbérlőmet nézve
azt kell mondjam gond van:
az összes cuccom kint van!
azt kell mondjam gond van:
az összes cuccom kint van!
azt kell mondjam gond van:
az összes cuccom kint van!
az összes cuccom kint van!
azt kell mondjam gond van:
azt kell mondjam gond van:
az összes cuccom kint van!
óh, hát ilyen a meló
óh, hát ez kurvajó
óh, az a mocskos élet
óh, hát semmivé lett!
Nagy imázsváltozáson esett át Szekér Gergő
Erről tanúskodik vadonatúj dala és klipje, a „Don’t turn around”. Az előadó és dalszerző ezúttal egy olyan, eddig új oldalát mutatja meg, amely tévés szereplései és korábbi szerzeményei során rejtve maradt – talán épp a személyiségében rejlő ellentmondások miatt, melyben egyszerre keveredik a férfias magabiztosság és a társadalmi érzékenység.
A cinematic pop hangzású újdonság a háború, valamint az emberi szabadság kérdését járja körül.
Az X-Faktor, a The Voice vagy A Dal műsorokból is ismert előadó már legutóbbi megjelenésével, a „Toyboy”-jal jelezte új irányvonalát melynek a „Don’t turn around” a mélyebb kibontása.
„Gyerekkorunkban menőnek tartottuk, ha pisztolyokkal hadonásztunk. Azt mondták: ‘Ez katona dolog.’ Ma már tudom, egy háborúnak sosincs nyertese. Ez a dal ezt a felismerést járja körül”
– mesélte Szekér Gergő, aki a zenéjében kifejezetten fontosnak tartja, hogy a jó hangzatok és szórakoztatás mellett arra is ügyeljen, hogy mélyebb mondanivalót adjon a hallgatóknak.
- „Azt pedig egyáltalán nem gondolom véletlen egybeesésnek, hogy éppen egy ilyen témával fedjem fel azt a férfiasabb oldalamat, amit eddig nem sikerült láttatni.
Komplex személyiséggel rendelkező férfinak vallom magam és akár a háború témáján keresztül szeretnék abban is állást foglalni, hogy igenis létezik mérgező és egészséges maszkulinitás – és nagy különbség van a kettő között”
- vallja Gergő.
A dal hangszerelése az énekes otthoni stúdiójában született meg, a hangzást a Gainlab Stúdió munkatársai, Biksi Gábor és Garay Elza formálták véglegessé. A végeredmény pedig egyszerre súlyos és emelkedett, gépies és érzelmes, tökéletesen illeszkedve a track témájához.
A trackhez készült videóklipet Leho Legacy rendezte
- „A történet egy jövőbeli katonáról szól, akit már virtuális valóságban képeznek ki az éles bevetések előtt. Viszont mivel egy háború nem népek, inkább hatalmak – legtöbb esetben két ember – között zajlik, úgy adtunk a klipnek egy olyan hangulatot, amely azt érezteti a nézővel, hogy a katona, akit kiképeznek, egyáltalán nem szabad. Ez adja meg azt az ízt, ami a világunk lényegét is tükrözi: nehéz kitörni abból, amit valójában nem is látunk.” - mondta Gergő.
Fotók: Szekér Gergő