Előadó: | Peller Anna |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Legyél csak szerény mindig,
Ezt mondta az Anyucikám,
Szerénynek nehéz lenni,
Mikor látom,
Mennyi lett a bankszámlám.
Jöhet egy ütős shopping,
Kell egy két dögös cucc,
Beszerzek néhány holmit,
Mindről már is ordít,
Csupa szuper delux.
A vagyon megold mindent,
Jaj megizzadnom nem kell már,
Csak vonaglok majd, mint egy,
Terhes tini sztár.
Én húzok már,
A Bahamákra megyek,
Húzok már,
Ha neked beverik a fejed,
Nem nekem fáj,
Majd én 8 bőröndöt viszek,
Már veszem is a jegyem,
Minnél messzebb amíg lehet,
Én húzok már,
Én húzok most a búsba,
Húzok már,
Én nékem semmi féle húgom,
Már nem vitás,
Máris készülök az útra,
Csak nyugodjak meg békében,
És élhessem az életem én.
Minden nap pörögni éjjel,
Után nagy alvás,
Délután strand és föltörnek az újabb flörtök,
Jöhet ráadás,
Bizony hidd el ez így lesz,
Mer ez az igazi flört,
Miattam kitör a válság,
Hogy egymáshoz lássák,
Ha híres szemedből
Egy ritka élő ékszer,
A világ így néz rám,
És ha egy szív dús gazdag keblem,
Legyél jó hozzám,
Én húzok már,
Ha granada a baló, húzok már,
Nincs hideg nincs se adó,
Pedig nagyon kellemes,
És pont nekem való,
Már veszem is a jegyem,
Minnél messzebb amíg lehet,
Én húzok már,
Én húzok most a búsba,
Húzok már,
Ennyit érek újra,
Már nem vitás,
Már is készül az útra,
Csak nyugodjak meg békében,
És élhessem az életem én,
Persze az is igaz tilos lesz,
Folyton üzletelsz és gyereked lesz,
Percenként tönkre menni,
Tönkre tesz,
S az adóhivatal is észre vesz,
S azt mondják a sok many bűnös ezért,
Elkárhozok ha értem véget ér,
A boltba harangozva van beszéd,
De én de én nem izgulok a lelkemért,
Ez nekem jár,
Én tépek vissza bomba,
Húzok már,
Ott az élet dolga szolga,
Ez így nagyon jó,
És épp nekem való,
Hát veszem is a jegyem,
Minnél messzebb amíg lehet,
Én húzok már,
Mint anyuka és baba,
Húzok már,
Ott búvárkodni laza,
Megcsicsáz,
Nekem túl közel van Kuba,
Én hadd pihenjek nyugton,
Úgyis csak akkor lesz nyugtom,
Már veszem is a jegyem,
Minnél messzebb amíg lehet,
Nekem már a dukál nulla,
Hozzám ér egy duba,
Nem hallom már,
A fejük nem nekem fáj,
Nem, nem, nem, nem, nem, nem végre had éljek már.
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana