Előadó: | Mr. Busta |
---|---|
Album: | Stilakill |
Megjelenés: | 2014 |
Hossz: | 3:44 |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Real Trill Music |
Stílus: | Rap |
Címkék: | Keressük! |
Megjött a gyilkos, a prosztó, káró,
20-14 , megint nem látsz a fától,
A rappem, hopp egy RTM győztes,
--A punnanys wolfi a legjobb hostess --
Hurka, karalábé, karfiol brigád,
Míg rappelni kezdek baszom a cicád,
Lányok a fronton, pávák a pultban,
Lecsúszott celebek, ülnek a hugyban,
Itt meg a rapp megy, RTM Hardcore,
Büdös vagy retek, vedd el a szádtól,
Minden fórum a Mr.-ről vitázik,
Nekem már csak a fizetésed hiányzik,
Bármikor visszaülök a Suzi-ba,
De addig a GT-met szopod le buzika,
Ez van, dolgozz, rappeljél jobbat,
Mert engem a szakmátok nem nagyon mozgat.
Refr. (2x)
S.T.I.L.A.K.I.L.L.
Ez a Mr. killer, hidd el,
Enyém a rappem, én viszem el,
Minden köcsögnek megásva a hely.
STIL
Jöhet a próba, csatába mindig,
Jönnek az újak, de mind porba fingik,
Álom a béke, nektek meg pláne,
Mert harcot akartok, nem zenélni végre,
Pusztul az ország, mindenhol "sztárok",
VV, BP, meg sztárban a párok,
Divat kis kurvák Supra meg DC ...,
MUTATOM A FUKKOT,
Velem meg a BeerSee,
Hányok a tudatlan megmondóktól,
A kezedben soha nem volt, nem lesz toll,
Írok míg bírom a pávákat írtom,
Itthon híres vagyok, mint a Hilton.
Refr. (2x)
S.T.I.L.A.K.I.L.L.
Ez a Mr. killer, hidd el,
Enyém a rappem, én viszem el,
Minden köcsögnek megásva a hely.
STIL
Tovább is van, még mondjam?
-- Hagyd abba már azt a szart --
Te nyomorult nem neked szóltam,
-- Akkor tövig nyomd még a faszt --
Látom a jövőt, bárcsak ne látnám,
Hogy még hányan jönnek fel a Mr. hátán,
RESPECT Nektek, azért mert vagytok,
Nekem több Nem kell, így adok mattot,
Vásár a bőröm, rám álltak sokan,
Eladtak barátok fillérért gyorsan,
Megmaradt minden a lelkemnek rossza,
De itt vagyok még mindig ha kell naphosszat,
Rám tör a pánik, kezemben az ásó,
Csak addig baszatom míg nem lesz lásó,
Onnantól minden majd nyugalomsziget,
Az ellenségeknek dobálom a szíveket.
Refr. (2x)
S.T.I.L.A.K.I.L.L.
Ez a Mr. killer, hidd el,
Enyém a rappem, én viszem el,
Minden köcsögnek megásva a hely.
STIL
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana