Intro (MARIETTA)
Vár egy érzés hív halkan
keress még itt maradtam
Őszinte vágy hazug szó
lehull az álarc mire jó
Verze 1. (HEKIII)
Rengeteg érzés kavarog most bennem,
itt van ez a lány és hát mit kéne tennem ?!
Megfeszült gyomorral, a hangulatot oldottam,
a bánatot sokszor alkoholba folytottam.
Elborúlt fejjel, mindig jön a másnap,
a gondolatok folyton maguk alá ásnak.
Eltöprengtem azon, tisztán kell, hogy lássak,
ami nekem nem ment, mér' megy könnyen másnak ?!
Ének esőben, süllyedek a sárba',
kitaposott ösvényen a lábnyomait járva.
Szájak tátva, ki, mit akar egy nőtől ?!
ha nem vágja le egyből, mit takar az öltöny.
Furfang a helyén, minden készen áll,
ha csórinak születtél a fullos csaj messze jár.
Hamisított óra, tagadd le az árát,
és mosolyogj egy nagyot, mikor kihozzák a számlát.
Refr. (MARIETTA)
Vár egy érzés hív halkan
keress még itt maradtam
Őszinte vágy hazug szó
lehull az álarc mire jó
Szomorú ének sír a dallam
szavakat suttog még hogy halljam
Megtalállak nem engedlek
merre jársz még kereslek
Verze 2. (HŐNA D)
Kattog az agyam a gondolat fűrészpor
olaj már nincs elégett tűzvész volt
A tűréspont hol lehet nem tudom
de ezt a sok fájdalmat lassan már megunom
Könnyebb a lelkem ha dallamokra ülhet
tudom, hogy ez segít míg a szívem lüktet
Mindig csak tűrtem a számon lakat volt
könnyeztem mikor a vonatod már messze zakatolt
Nem tartok haragot mert mikor láthatlak
minden csók az utolsó mit lehelsz a szájamnak
Dőlj a vállamnak őrzöm az álmod
bárki is az volt én nem leszek álnok
Cseréljünk számot csak ne kilnecvennel kezdődjön
nem kell hogy a kurva kór még tovább fertőzzön
A szex tetőzzön de érzelemmel átszőve
egybe legyek szerelmes ne pedig száz nőbe
Refr. (MARIETTA)
Vár egy érzés hív halkan
keress még itt maradtam
Őszinte vágy hazug szó
lehull az álarc mire jó
Szomorú ének sír a dallam
szavakat suttog még hogy halljam
Megtalállak nem engedlek
merre jársz még kereslek
Verze 3. (HEKIII)
Lehull az álarc
Egyszer lehull az álarc
(HŐNA D)
Lehull az álarc szomorú az ének
sír a dallam de mi az igaz éned
Megtalálom addig nem engedlek
egy hang azt súgja "Kérlek keresd meg"
Refr. (MARIETTA)
Vár egy érzés hív halkan
keress még itt maradtam
Őszinte vágy hazug szó
lehull az álarc mire jó
Szomorú ének sír a dallam
szavakat suttog még hogy halljam
Megtalállak nem engedlek
merre jársz még kereslek
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana