Előadó: | Hibrid |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Tóth Dániel Pixa |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Rap |
Címkék: | Keressük! |
1.verze:
Szidhatnak, hogy a számomon már megint a múlt,
De nincs jövő, a jelen meg fullra megvakult
Pattognak a neten ezek a hip-hop boyok
De.. Ilyen toy-okkal én vitába nem folyok
Arra edzek, hogy tudjak ütni hétnapost,
Mert nyolc napon túl már a törvény széttapos
Már nem az a kérdés hogy ki a vamzer! Ki nem az?
Nézd má' meg kiért dobsz brigádot te kis fasz!
A nyelvedet a cd-mmel nyiszatolom
Nem vagyok gengszter, de omertához igazodom
És ezt az egészet az idővel igazolom
Többé nem állok meg, az életet kipadlózom
Végre lement ez a legszomorúbb év
Itt Pomázon, mer a barátunkat elvesztettük épp
... Nem ismertünk nála bátrabbat
... De most a refrénnek átadlak
Refrén:
Kuss! Mert elegem van megint, Kuss
Fuss! Ez az utolsó töltényem Fuss
plussz! Innen te már sehova sem jutsz
zsuppsz! Beton a lábadon, zsupsz!
2.verze:
Forgasd el innen a köpönyeged
Innen oda köpsz, onnan meg ide, kajak döbbenet
Hallgasd az öreget, beszélnek az évek,
Mellettem tömegbe verődtek az érvek
Itt ideje, agyad lágya benő
Rájössz a kedvenced, nem is olyan menő
Eddig a föld fölött jártatok jasszok
De vérzik a pinátok ha RTM-el basztok
De még így is dobok rád egy keresztet,
Hogy az összes sikeremet szenvedd meg
a saját telepeden húzzuk ki a beledet
Visszafordítom ellened a rappedet
... retkek a youtube-okon támadnak
..meg is basznak, de talit nem vállalnak
Refrén.
3.verze:
... Hiába hozod be az újat
Mert a legócskább rímemmel a föld alá fújlak
uhh ne haragudj, nem láttam, hogy vak vagy!
Ez itt túl magas neked állj be te is papnak
Ez kabaré, ahogy futtatjátok magatokat!
De csak az internet jegyzi meg a szavatokat!
Már csak egy töltényed van, minden hiába
Emeld a fejedhez, vonulj be a villába
..engem ne kóstolj, oda sem férek
Mert ezek szétszúrnak, inkább éljél te féreg
..nézd végig, ahogy lépkedek felfelé
Vidéken vonatra fognak ülni a rappemér
Vállamon a Szmejagol mert nálam van a gyűrű
..az utcán is rám dudálnak mindig: (tűtű)
..beton a lábadon, süllyedsz a mélybe
Gyerünk bébe, ából a bébe
Refrén.
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana