Utolsó könnycsepp az arcodon,
Utolsó tsókom az ajkadon.
Utolsó fénysugár, szemed úgy ölel át,
Utolsó kézfogás, nem jössz Te már!
Tudom, hogy nem láthatlak már!
Tudom, hogy nem ölelhetlek át!
Tudom, hogy nem tsókolom a szád, sohasem már!
Tudom, hogy nem láthatlak már!
Tudom, hogy nem ölelhetlek át!
Tudom, hogy nem tsókolom a szád, sohasem már!
Tudom, hogy nem láthatlak már!
Tudom, hogy nem ölelhetlek át!
Tudom, hogy nem tsókolom a szád, soha többé már!
Tudom, hogy nem láthatlak már!
Tudom, hogy nem ölelhetlek át!
Tudom, hogy nem tsókolom a szád, sohasem már!
Utolsó könnycsepp az arcodon,
Utolsó tsókom az ajkadon.
Utolsó fénysugár, szemed úgy ölel át,
Utolsó kézfogás, nem jössz Te már! Nem jössz Te már!
A "Sötét" Dzsúdló első idei megjelenése, amely az énekes teltházas Budapest Parkos koncertjén debütált. A dal a hazai zeneipar sötét bugyrait járja körül, és világít rá a homályosabb / elfeketített pontokra.
“Nem szeretem a hazugságokat, a sötét ferdítéseket és a felvett pózokat, amiket az iparban látok.” –mondta Dzsúdló a dalról. A "Sötét" az énekes-dalszerző hazai zeneiparral kapcsolatos zsigeri érzéseit, gondolatait foglalja össze, a szókimondó dal Dzsúdló közelgő nagylemezének előfutára.
A dalban és a hozzá forgó klipben Dzsúdló a számára ismerős helyszínekhez és szereplőkhöz fordult: "az én magyar esztétikám, magyar szimbólumrendszerem találkozik a klipben és a számban is". A "Sötét" hanganyaga Galla Miklóssal indul, a klip pedig Mezőzomboron, az énekes nagymamája házánál forgott.
A "Sötét" 2025 első megjelenése, a szám Dzsúdló teltházas Budapest Parkos koncertjén debütált élőben. Ahogy az énekes a Parkban is elmondta, 2025 második fele lesz az eddigi egyik legizgalmasabb éve.
"Lassan lerántjuk a leplet arról a helyszínről, ahol több ember elfér, mint a Parkban vagy a Papp Lászlóban..." – kecsegtetett az énekes.
Fotók: Dzsúdló