(KONTROLL)
látom én a fejed szétrepedt, ne beszélj szépeket
hogy a tekercs elfogyott, de a hasad megint székrekedt
ne legyél má' ingerült, mikor a szerencse ki kerül
bármibe is fogadok hogy az aksi tuti lemerül
véletlen ti a sorsot nem láttad a két ribancot
összetalálkoznál velük, együtt okozzák a gubancot
keresd meg a legjobbat, a végén úgyis áll verik
ebben a méretben elfogyott az összes lábbeli
(DAY)
reggel van, meló van, holtkóma
tegnapi szesz van az arcomba
a főnök folyton a nyomomba
ha lebasz majd én baszom tarkón ma
a csajomat eltrapálta
nincs világítás a lakásba
homályt dobtam a palánkra
Murphy menj az anyádba
(RAMBO)
unom már hogy mindig kibaszik velem
ez az élet nagyon nem fekszik nekem
akkor sem adom fel, küldöm tovább
azt mutass olyat aki ennél topább
a sorsom olyan, amilyet kaptam
a másnapot vitte ha én loptam buktam
jó ez így me sose lesz vége
Murphy te fasz menj a fenébe
(REFRÉN)
hagyjad má hülye Murphy
faszt pofázol hülyeségeket te Murphy
hagyjad má hülye Murphy
mé', mé' velem hogy szopd ki
(KETIOZ)
hogyha azt hitted jó arc akko' biztos egy gyökér
miko' én ugrok bungie-t akkor szakad el a kötél
ami el tud romlani az el is romlik
hogyha elmegyek valami alatt, tuti hogy rám omlik
hogyha legnagyobbat szarom pont akkor nincsen papír
mikor mutogatnám magam, akko' mé' nem jön egy szatír
ha megnyerném a lottót, belefulladnék a kádba
Murphy menj má a kurva anyádba
(AKR)
az idő pereg és mindenkinél letelik
aki él vagy csak hiszi mind a halálával szemezik
bízd magad a véletlenre, tudod jól majd alakul
de rádöbben az ember, ha az ő hátára nagy a súly
Vicc Beatz meg a Káva
a szöveg amit pakolunk az mára (hála) itt kincs
és ez az ami marad, meghazudtolja Murphy
ez törvényeket lép át és csekkeket tölt ki
(EL MAGICO)
hogy lőjjek célba, ha mindig nálam fogy ki a tár
ha-hallod Murphy fater ná-nálad mi a határ
mikor elhagynám a várost, TB-ig minden út beáll
meg csak ott szar le a veréb, amerre a madár se jár
jó hogy kikel magából kinek nem a rumli kell
mit épp használni akarok persze hogy az romlik el
káröröm és ármány, ne bassz ki velem Murphy
hogyha bejönne egy thai lány, kiderülne férfi
(REFRÉN)
hagyjad má hülye Murphy
faszt pofázol hülyeségeket te Murphy
hagyjad má hülye Murphy
mé', mé' velem hogy szopd ki
(AKR)
ha csak lógatnám a lábam, folyton mennem kell
lehet hogy eladnám a szivet ami benned ver
(Murphy) itt te vagy a balszerencse
és azt szeretném hogy engem mindig felejts el (TE!)
de ne akasszad a nyakamba a bajt
ne közeledjé', helyette a távolságot tartsd
mikor pörgetnéd a bulit akkor kezdenek el unni
és mikor nyitnád ki a kaput fogják előtted becsukni
(SZIMAT)
óvodás játékot űzöl, Murphy mérlyünk IQ-t
ha kifogy a benya a pályán akkor nincs benzinkút
ha csajom van, akko' betalál egy fuller
ha fúrják a faladat, Murphy hogyan lazulj el?
egyszer nem megyek menüre, pont volt a pite
hallom hogy röhögsz te szemét a szemed figyel ide
egyből jön a baj ha téged szóba hozunk
nem baszod el a kedvünket, amikor szórakozunk
(FURA CSÉ)
nem fogom fel se én se te, Murphy esete
mikor rózsaszínbe látnék tuti hogy minden fekete
segítesz a brigádnak hogy velük együtt haladj
akko' nem áll melléd senki, ha a legnagyobb szarba vagy
neked az számít ki klikkel, nekem hogy ki kikkel
mikor rekordot döntenék, tuti hogy letilt a flipper
kiadom magamból ami a bajom egy halom van abból megüt itt a dalom
a tag-em a falon, neked etalon, Murphy a halálod neked akarom
(REFRÉN)
hagyjad má hülye Murphy
faszt pofázol hülyeségeket te Murphy
hagyjad má hülye Murphy
mé', mé' velem hogy szopd ki
hagyjad má hülye Murphy
faszt pofázol hülyeségeket te Murphy
hagyjad má hülye Murphy
mé', mé' velem hogy szopd ki
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana