


| Előadó: | Kiss Barna |
|---|---|
| Album: | Keressük! |
| Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
| Keressük a zeneszerzőt! | |
| Kiadó: | Keressük! |
| Stílus: | Keressük! |
| Címkék: | Keressük! |

Az sem, ha ülök a metrón és a semmin mosolygok,
Az sem baj, épp úgy bolondnak néznek a még nem boldogok...
Az sem baj, ha úgy ver a szivem, mint egy felpörgött robot,
Az sem baj, ha nem menő ez az állapot.
Milyen jól esik letépni a ruhád, ha éppen felvetted,
Milyen jól esik idétlen hülyegyereknek lenni Melletted,
Milyen jólesik a kis boltban butákat kérdezni kicsit,
Milyen jólesik, hogy ez az egész felborít.
Dobáljunk kacsákat vasárnap a ligetben!
Lógjunk a mászókán, ahogy régen szerettem!
Olyan vagy, mint egy kis mágnes, ami magához ölel,
s ha akarnám is, most nem engedne el...
Ref.:
JÖN - MEGY, na ilyen a szerelem.
VOLT - LESZ, most épp így szeretem.
FÖL - LE, visszahúz, felemel.
AD - VESZ, ha mennék vele el.
Az sem baj, ha nem merlek hívni, de hogy miért azt nem tudom.
Az sem baj, ha miattad lógok naphosszat a facebook-on.
Az sem baj, ha nem merek írni, csak annyit, hogy " s z i a ",
Az sem baj, ha ettől még nem viszel haza.
Milyen jólesik újra elfelejteni, hogy egyszer vége lesz.
Milyen jólesik elképzelni, hogy Te majd örökké szeretsz.
Milyen jólesik, ha nem vágsz pofon, mikor a kezed megfogom.
Milyen jólesik úgy ülni, mint két majom.
Dobáljunk kacsákat vasárnap a ligetben!
Lógjunk a mászókán, ahogy régen szerettem!
Olyan vagy, mint egy kis mágnes, ami magához ölel,
s ha akarnám is, most nem engedne el...
Ref.:
JÖN - MEGY, na ilyen a szerelem.
VOLT - LESZ, most épp így szeretem.
FÖL - LE, visszahúz, felemel.
AD - VESZ, ha mennék vele el.


A Sávlekötő Camp idei győztesei, Szabikeyz és Juhász Zoli új, közös dalukban minden eddiginél személyesebben nyúlnak az emberi sebezhetőség témájához.
Az Üvegszilánk egy lírai popfelvétel
A dal különleges, „üvegszerű” hangzásvilággal idézi meg a törékenység érzését. A számhoz készült videóklipben lassított felvételeken keresztül jelenik meg az összetörés és újjászületés szimbolikája.
Zeneileg az Üvegszilánk középtempós, nyolcados lüktetésű groove-jával különleges helyet foglal el a duó repertoárjában. Mindkét előadó személyes történettel kapcsolódik hozzá.
Dal az emberi sebezhetőségről
„Számomra ez a dal arról szól, hogy mi emberek mennyire sebezhetőek és törékenyek vagyunk, és milyen egyszerűen széteshetünk kis pici üvegszilánkokra. Két évvel ezelőtt volt egy műtétem, ami egy életveszélyes állapotba torkollott.
Abban az időszakban nagyon egyedül éreztem magam, mert nem volt ott mellettem az akkori társam, nem számíthattam rá igazán a bajban, düh és tehetetlenség kavargott bennem.
Azóta is az egyik legmélyebb dalunknak érzem, mert akárhányszor meghallgattuk, mindig libabőrösek lettünk. Pedig hallottuk már legalább ötszázszor” – árulta el Szabi a különleges és nosztalgikus hangulatú szerzemény mögötti sztorit.

Juhász Zolinak is van személyes érintettsége
„Ez egy olyan dal, ami élethelyzettől függően mindenkinek mást fog jelenteni, de amiből eredetileg kiindultunk, az az, hogy a legfontosabb dolgaink sokszor nagyon törékenyek. Ha nem vigyázunk rájuk, könnyen szilánkokká törnek előttünk. Amikor dolgozni kezdtünk rajta,
épp egy nehéz időszakon mentem át – sok érzelmet és fájdalmat sikerült belesűrítenem.
Mostanra ez a szám egyfajta időkapszula lett számomra. Azt ugyan nem tudom a mai napig megmondani, melyik a kedvenc közösünk Szabival, de az biztos, hogy ehhez kötődöm a legerősebben érzelmileg.”
A videóklip koncepciója tudatosan egyszerű
A Péterfy Bori-cameoval készült, moszkvatérrel közös Kardiológus korábbi, narratív videója után ezúttal a látvány nem történetet mesél el, hanem egy hangulatra segít ráhangolódni. A rendező Vészi Samu, az operatőr Tóth-Heyn Máté volt, a klipben látható cukorüveg maszkokat pedig Nagy Sára Míriám készítette. A forgatás során a csapat egy slow motion kamerával dolgozott, különböző üvegtárgyakat zúzva szét, hogy a dal metaforáját vizuálisan is életre keltsék.
„A Kardiológusnál nagyon jól működött egy igazi, full extrás klip, de ennél a számnál kifejezetten olyat szerettünk volna, ami nem veszi el a figyelmet a zenétől, csak még jobban ráerősít egy érzésre a dalban” – mondta Zoli.
„A kedvenc pillanatom az volt, amikor a stáb dobált bele minket a matracba, és a felvétel után együtt néztük vissza a lassításokat. Jót nevettünk rajta.” – egészítette ki Szabi a jó hangulatban telt forgatás kulisszáival.

Mindkét zenész vallja, hogy néha a széttörés az egyetlen út ahhoz, hogy újra egésszé váljunk. Sokszor a legnehezebb pillanataink azok, amik végül – néha hosszú úton – a legszebbekhez vezetnek.
Fotók: Szabikeyz x Juhász Zoli