1.
Megszűnik a világ, ha a szorítóba lépek,
ez az a hely fiam, ahol anyuci nem véd meg.
Ha ránk zárul a ketrec, két percig az enyém vagy,
bum-bum-bum-buuuuuuuuuum, a véred meg beléd fagy.
Keresnéd a fogást, de vissza ránt a kötél,
táncolgatsz te bohóc, mi van keringőre jöttél ?!
Ha ez a szíved vágya, akkor megkaphatod tőlem,
de ne lepődj meg brada, ha az orrod ketté törtem.
Egyet lépjünk balra, aztán négyet jobbra,
innen már nem távozol, a ringünk lesz a fogda.
Látom rajtad fáradsz, én meg stabil lábon állok,
te már első menet végét, mint a Messiást úgy várod.
Mi volt ez hang? csak nem a bordád reccsent?!
jól vésd az eszedbe, hogy én nyerem a meccset.
A győzelem a célom, ezért egy dolgot tehetek,
minden erővel azon, hogy ne húzd ki a menetet.
Ref.:
Szememben a szikra, mikor az ellenfél támad,
én vagyok a végzet, aki széttöri az állad.
Melléd ütök egyet, az egész tested vérbe,
mindenkinek üvöltöm, kezeket az égbe. 2X
2.
Megszólal a gong, a lelátón meg csend ül,
rám kacsint az edzőm, hogy az ellenfelem gyengül.
Nem játszok a színekkel, beverek neki párat,
a csapata meg ordít "védekezz mer' támad"!
Meginog a tested, a bíró nyolcat számol,
a nézőtéren tapsviharban, kitör a mámor.
A semlegesben állok, kántálják a nevemet,
mindenki azt várja, hogy kivégzem a gyereket.
Jobb felütés, bal horog, nincsen mire várjak,
tíz éve az álmom, hogy legendává váljak.
"Adjál neki fiam", az utasítást megkaptam,
úgy feszül a levegő, hogy szinte elpattan.
Szedd már össze magad, mi van veled pajtás?
a végére elfogytál, látom nincsen benned tartás.
Na ebből most már elég, nesze itt egy felütés
elterülsz a padlón, mert ezt úgy hívják, hogy kiütés.
Ref.:
Szememben a szikra, mikor az ellenfél támad,
én vagyok a végzet, aki széttöri az állad.
Melléd ütök egyet, az egész tested vérbe,
mindenkinek üvöltöm, kezeket az égbe. 4X
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana