refrén.: 2x
sok minden maradt de több minden ami változott
félelmem erősödött mikor kaptam pár pofont
de nem mindegy kitől sokat ér nekem a vér szava
sose tudhatod meddig vagy talpon mikor érsz haza
1. verse
megint egy új éjszaka bennem van a sztíló
hogy meddig járom utamat most a sors lesz a bíró
ki eldönti nekem azt hogy meddig maradok talpon
de addig élek úgy ahogy beszerzem minden skalpom
felfogás kérdése hogy megnyerjem minden harcom
hogy ne lásd mitől félek ezért takarom arcom
és úgy maradok meg benned halványan mint egy fantom
nem is kérdés a vizet csak magam malmára hajtom
nem vagyok én nyitott könyv mindig zárva az ajtóm
de van hogy ott van a kulcs a szőnyeg alatt a padlón
van hogy szelíd vagyok de van mikor mint egy vad ló
de mit tehetek ha ez kell hogy ki másszak én a szarból
nem kegyelmez senkinek az életünk egy hajcsár
de hiába teperek még se vidít fel a krajcár
pedig van hely bőven nálam kiürült a pajtám
mégsem esek kétségbe tesó ilyen a fajtám
minden ember ajkán méreggel itatott rúzs
ne kételkedj te soha feltűnik melyik a rossz út
refrén.: 2x
sok minden maradt de több minden ami változott
félelmem erősödött mikor kaptam pár pofont
de nem mindegy kitől sokat ér nekem a vér szava
sose tudhatod meddig vagy talpon mikor érsz haza
2. verse
megint egy új éjszaka nem súg semmit a szél szava
titok marad meddig élsz és az hogy mikor érsz haza
megcsap itt a vér szaga megdől most az élet fala
nem minden horogra jut sajnos a tó arany hala
elvágható minden mint aranyhajnak aranyhaja
vagy kezelhetetlenné válik mint Joker agybaja
aki itten nagyba van annak olyan az alkata
nem segít a varázsszó főleg ha fogy az abraka
nem előnyös ha valakinek mindig tárva az ablaka
könnyen útnak indulhat az ember védőangyala
vannak szavak amiket ki mondok de csak félve
mégis ahogy ki mondtam azzal el is száll a szélbe
a szándék ami néha komoly mégse mindig fontos
és nem mindegy kinek a tavába dobod az olmod
a félelem az mindig ott van akármerre mész el
csak az határozza meg utunk hogy ki mit merészel
nem érhető fel pénzel amit csináhatsz ésszel
a félelem az mindig ott lesz de e miatt ne térj el
refrén.: 2x
sok minden maradt de több minden ami változott
félelmem erősödött mikor kaptam pár pofont
de nem mindegy kitől sokat ér nekem a vér szava
sose tudhatod meddig vagy talpon mikor érsz haza
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana