


| Előadó: | Random Trip |
|---|---|
| Album: | Keressük! |
| Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
| Keressük a zeneszerzőt! | |
| Kiadó: | Keressük! |
| Stílus: | Keressük! |
| Címkék: | Keressük! |

I was born in the analog world, where a
brown boy and a light skinned girl took a
round trip to the cinema world, but they
ended up kissing in the digital world.
I sat in a spot on the ground and I
watched the moon man moonin' around, then he
shut the door on the space coast town, yeah he
went way up but now he can't come down from the
Chorus:
Digital world, the digital world is a cynical world,
we're living in a dot com world, but
boy meets girl in the physical world,
Digital.
Verse:
With a' Youtube and and an MP3 you can
download what you wanted to be, like the
cool bands on MTV, but forget about the pictures
'cause it ain't for free; you can
Moon walk in 'a' Michael's world, you can
trip hop, you can pop and curl, but you
can't stop when you meet that girl,
'cause her loving's like a muffin'
in the physical world.
Chorus:
But the Digital world, the digital world is a cynical world,
we're living in a dot com world, but
boy meets girl in the physical world.
The digital world, the digital world's not a
physical world. We're living in a dot com world,
but boy meets girl in the Physical world.
It's physical............................It's digital.
We don't stop, we don't stop, 'cause we're on the top, on the top. (repeat)
We don't need no digital sound, we' original, we' original.
We don't need no sample of the sound, cause we' original. (repeat)
This is the sound the original sound yeah
deep in the bounds of the digital hounds
break it!


A Sávlekötő Camp egyik legfrissebb hangja, Szkym ledobta második nagylemezét.
Itt a Szaturnusz, egy húszszámos, sötét, elektronikus, trap-popos, grunge-ba kicsapó, érzelmileg túlfűtött éteri utazás, amely konkrétan úgy váltakozik a műfajokban, mintha belesétálnál egy kozmikus hidegfrontba.
A projekt már az előfutárain, a Szabikeyz-zel közös szép vagyok-on és a címadó szaturnusz-on is megmutatta, hogy ez a lemez nem sima „album”, hanem egy drámai, kísérletező univerzum: tele kattanásokkal, vibecserékkel és váratlan műfaji törésekkel.
A Szaturnusz egyik nagy pillanata az a felvétel, amit a Sávlekötő során már megimádott a közönség: a Más lesz, amelyben Mehringer és Plamyy is beszállt a ringbe, ráadásul két külön verzióban is helyet kapott a lemezen – egy energikus, popos–elektronikus verzióban és egy külön, grunge-os hangzású masleszgrunge című variánsban. Szkym szerint teljes meglepetés volt, hogy végül Mehringer lett a feat a Sávlekötő műsora alatt, aztán a közös munka annyira flottul ment, hogy a trekk szinte magát írta. Marci rátett egy rakat új ötletet, felénekelte a refrént, Palmyy pedig megszokott zsenialitással zsigerből kirakta a második verzét.
Ezzel állt össze Szkym új művészi érájának első ikonikus pillanata.
A grunge-verzió pedig egy akusztikus ötletből nőtt ki, amikor Szkym egy osztálytársánál, moszinál random elkezdett gitárokat felvenni, és egy intuitív ötletből megszületett az a hangzás, ami végül az egyik legkarakteresebb felvétel lett.
Teljes egészében Szkym szerezte, írta és producerelte a kiadványt, mely úgy működik, mintha a Szaturnusz jégből és törmelékből álló gyűrűje, valójában egy legalább annyira kiszámítatlanul érkező hangokból és műfajokból épülne fel.
A dark trap és az elektronikus elemek végigkeringenek a projektben, miközben néha popos fények villannak be, néha alternatívabb karcok hasítanak bele, máshol pedig nagyon is személyes rap-dramaturgia feszül a mélyben.
Itt egyszerre fér meg a pirkad melankóliája, a stoned trap fáradtsága, a flexelő rap attitűdje (ehhez például e7her is csatlakozik), a hardstyle-ba csúszó megőrülés, vagy épp a teljesen új irány, amit Mollinoe és Meszdap hoznak be a felnövök című dal pulzáló techno-energiájával. Ugyanígy davidkhaa és Palmyy is meglepőt húz a változás-ban, míg a szép vagyok Szabikeyz oldaláról érkezik egy synthwave-es, önironikus világ, és a nyúz-ban Palmyy ismét megcsillogtatja karakterét.
Két évnyi kísérletezés, érzelmi filterezés és hangzásbeli merülések után a lemez úgy szól, mint egy megszerkesztett, audiovizuális dráma, mintsem egy hagyományos album: a sokszínűség ugyanis nem melléktermék, hanem koncepció volt.
Minden egyes felvételhez társul ráadásul egy-egy vizuált rendelt az előadó maximálizálva a hatást és a művészi kiteljesedést.
Fotók: Szkym/Magneoton/Escape Plan Recordings