Előadó: | Alvin és a mókusok |
---|---|
Album: | Bátorság*Nyújtott kéz |
Megjelenés: | 2012 |
Hossz: | 5:18 |
Szövegírók: |
Pásztor István |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Alvin Records |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Te vagy a "szerencse fia",
Nincs itt semmilyen hiba,
Csak képzelem,
Hisz ez a sorsszerű, égi védelem!
Nyerő széria, a te időd, év embere!
Te Jövő fegyvere!
A francba, hogy én meg
sosem vagyok
Jókor, jó helyen!
Te meg dörzsölöd
és ha kell ott terem,
Mindegy, hogy miről szól imád,
fiúk, lányok, mindenki imád!
Ez az én formám
itt a ködös esőben
Te meg napos időben
Az én formám
Beálljak a sorba itt?,
Tudod, mit?
Leszek én
Aki hajnalban dolgozni jár,
Este mégis számlák fölött ül!
Megteszi, nem csak megmagyaráz,
És nem a megélhetéséért szül!
Aki nappal is rémeket lát,
De ne sajnálj, mert jól vagyok,
Hisz én voltam
"Kinek nem kell a párt",
Te meg a farkasok ujján a báb!
Te vagy a "Szerencse lánya",
Kinek Teljesül vágya,
A végzeted,
Nyalnak a nyelvek
és te ezt élvezed!
Lepereg majd az átok:
Hogy "A baj jöjjön már rátok!"
A francba, hogy én meg
sosem vagyok
Jókor jó helyen!
Töltöm, hogy kihúzzák,
Hátha megnyerem,
Pedig az élet oly csodás!
Nézd csak! Egy tollvonás!
Ez az én formám
itt a ködös esőben
Te meg napos időben
Az én formám
Beálljak a sorba itt?,
Tudod, mit?
Leszek én
Aki hajnalban dolgozni jár,
Este mégis számlák fölött ül!
Megteszi, nem csak megmagyaráz,
És nem a megélhetéséért szül!
Aki nappal is rémeket lát,
De ne sajnálj, mert jól vagyok,
Hisz én voltam
"Kinek nem kell a párt",
Te meg a farkasok ujján a báb!
Leszek én
Aki hajnalban dolgozni jár,
Este mégis számlák fölött ül!
Megteszi, nem csak megmagyaráz,
És nem a megélhetéséért szül!
Aki nappal is rémeket lát,
De ne sajnálj, mert jól vagyok,
Hisz én voltam
"Kinek nem kell"...
Próbáld ki, legalább egyszer!
Kösz szépen, nekem nem kell a párt,
Inkább egyedül megyek tovább!
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana