Előadó: | Beat |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Kiss Áron Fehér Tibor Kovács Zsolt |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Refrén:
A szívem ver, a zene ritmusára,
aki nem érzi, az úgy se vágja.
Tedd fel a kezed és gyere velem,
hidd, el a hangulatot felemelem.
nekem igazából semmim nincsen,
csak a zene minden kincsem.
Reggelig bulizok itt, veletek én
's már nem érhet meglepetés.
1. Verze:
A rímen notorikus, a bítem motorikus
tűz forró a helyzet és a vérem fanatikus.
1-2-3-4, számolom, a sorokat
keresem a rímeket és fűzöm a gondolatokat.
Figyeld a nagyokat, testvérem itt vagyok,
remélem, elérem a célom és azt megélem.
hogy minden rendbe jön majd amikor a rosszat
jóra cserélem, azt hiszem, kell, hogy legyen esélyem.
Felnézek az égre, végre testvérem pacsi.
felrázom a világot, mint Muhammad Ali.
szállok, mint a lepke, csípek, mint a méh.
ahh-klasszikus ali sasszé.
már egész kiskoromtól gyalultam a szlenget.
dzsanázod, a legjobbaktól tanultam a rappet.
és te kamázod, hogy egyfolytába gyalázom a rendet.
halálra alázom a csendet.
Refrén.
2. verze:
Már nem érhet meglepetés, mert tudod azt,
hogy én csak zenélek neked és,
minden 1-es dolgot megélek veled és,
tudod, engem soha nem éget feledés.
Mert klasszikus a ritmus jó, ez a vadító,
kezemben a mikrofon meg 1 mojito.
mo.. a színpad mámorító mikor ,
dübörög a hip-hop joga bonito.
Mert itt a Beat kinyír, velem nincs, ki bír,
visszasír, a hírem itt a tiszta rím visszatérek
itt a gipsy team, és jókat.
mulatok minden habiszti "G"-n
tiszta őrület, hogy mit kibír 1 Mc.
Amikor jó dalokat nincs ki ír és senki
nincs ki zsír, de most már itt a jó hír.
Sebesen, zakatol a Real Trill
Refrén.
3. verze:
a B az E-az A a T
a mikrofon ez enyém,a frankó nevem Fehér Tibi.
nincs semmi bibi,mert amilyen rappet
levágok az nem lesz piti.
Köszönöm szépen, hogy mindig mellém állt a népem
romale' forró a vérem, pacsi a spanoknak a téren.
na szo szi van? csak gurulunk, a kocsiban
máma buli van, testvérem nyugi van.
jönnek a gádzsik, ha nem tetszik az egyik.
akkor jó a másik és ez jónak látszik
nem csalás nem ámítás,kívánom tesó.
hogy neked is bejöjjön a számítás.
jöhet a csábítás figyeld a ritmust.
Én szimpatikusan tálalom neked a roma virtust.
Mindig ez voltam és ez maradok már.
Az utca rím királya tudod, egy Gettószupersztár.
Refrén.
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana