Előadó: | Mes |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Mester Ferenc |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Jó nah, gyere cica! Csak a beach, meg a lányok...
Csak a beach, csak a lányok meg a kubai a szádban
Egy újabb szám minden bébi rázza
a seggét, ez hoz téged lázba
ez nem kan buli itt a bulák a házba.
Hát figyelj ide cica mi a picsa van veled?
Tedd fel a kezed, gyere mellettem a helyed.
De ha odateszed magad, felhúzom a szememet
Keverek alád, ha sikoltod a nevemet.
Ez repterem, nem a pénz a fegyverem
Én nem osztom az észt hanem hip-hop beverem
Keverem az élvezetet önfeletten,
az egyéniségemet nem a retróban vettem.
Nem bánom mit tettem én élveztem
Elkezdtem aztán benned végeztem.
Nem hinném, hogy vétkeztem.
Te a legjobb csaj kihez érkeztem.
Refrén:
Balatonon napomat töltöm körbe
magyar lányok kik legszebbek a földön
Gyere cicám sexi vagy, súgom a füledbe
Csak rázzad baby, tested az ütemre. 2x
Jah, jah.
Miközben nézem a szemedet csak rázod a feneked
ez minden gondot elfelettet
elnézek feletted, valami lázba hoz
Nem kapok szikrát bébi, a baratnőd se rossz
Na gyertek csak velem majd én mutatom az utat
Nem találtál jó helyet, én ajánlok vagy huszat.
Mikor bekerül a csivász a vérembe.
bébi bugyidat a fogaimmal tépem le.
Ez nem alkonyat, inkább naplemente.
Nem a vérét szívom,de a szövegemet megette
Ez testbeszéd, ő megértette
megcsillant a szeme, a ruháját levette.
Tetted a dolgod nekem ez tetszett
Kihasználtál minden egyes percet
Te kevertél, én meg kattogtam
Szivi miénk lesz az éjszaka én megmondtam.
Refrén:
Balatonon napomat töltöm körbe
magyar lányok kik legszebbek a földön
Gyere cicám sexi vagy, súgom a füledbe
Csak rázzad baby, tested az ütemre.
Sikeres showcase-nappal indult, majd változatos kanyarokkal, katartikus pillanatokkal és felfedezésekkel folytatódott a Bartók Tavasz keretében megrendezett Ritmo.
Ígéretéhez híven élményekben gazdag, globális merítést adott a 2024-es Budapest Ritmo háromnapos zenei utazása április 11-13. között. Gérald Toto varázslatos afro–francia sanzonjai, Gaye Su Akyol galaktikus karizmája, a BCUC által vezényelt transzszeánsz és a Puuluup felszabadult folkja ejtette rabul a közönséget.
Boldog arcok, a tavaszi estén teraszon pihegő közönség, networképítő nemzetközi szakemberek töltötték meg az Akvárium Klubot a Ritmo két fő koncert napján. A „felfedezések fesztiválja” szinte mindent felvonultatott, amit a műfajtól elvárhatunk: elmélyült pillanatokat, távoli kultúrák üzenetét és önfeledt bulit.
Gérald Toto
A hazai közönség imádta Gaye Su Akyol anatóliai pszichedéliáját, a BCUC afrofuturista őrületét, Gérald Toto simogató hangját és stílusát, vagy a Duckshell és Luca Bassanese közreműködését a Bella ciao erejéig. Az Erzsébet téren a legfiatalabb korosztály is kitáncolhatta magát a Duckshell és a Hét Hat Club ingyenes koncertjein. A Puuluup megnevettette és megtáncoltatta a hallgatóságot, míg a Romano Drom Terne Čhavéval közösen adott jubileumi koncertje ünnepi hangulatban telt. Az időjárás is kedvezett a fesztivál hangulatának, amihez tökéletes aláfestést adott Cyborg Templar és Tibsā az Akvárium teraszán.
A showcase-napon a hagyományos népzenétől a dark folkon át az elektronikus fúzióig vonultak fel térségünk zenei dialektusai.
Minden produkció telt házzal ment a Szimpla Kertben, a fellépések hatására több meghívást kaptak a zenekarok, ami a Ritmo egyik kiemelt törekvése. Sikerrel, az eddigi legmagasabb részvétellel zárult a Ritmo szakmai programja is a Magyar Zene Házában. Chris Eckmann, a ljubljanai székhelyű Glitterbeat kiadó alapítója kapta idén a Budapest Ritmo Díjat és az azzal járó egyedi bakelit lemezt, amelyet Weyer Balázs, a Hangvető programigazgatója adott át. A filmprogram idei különlegessége, Vincent Moon és a Dalinda közös alkotása erős szakmai visszhangot keltett.
A világzenei fesztivál idén is hozta, amitől jellegzetes és különleges ez a programsorozatot: nemzetközi szakemberektől az olasz költő-aktivistán át a dél-afrikai punk kollektíváig és a kíváncsi közönségig, mindenki találkozott a Ritmo sajátos erőterében.
Fotók: Pesthy Márton