Előadó: | P.G. |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Rap |
Címkék: | Keressük! |
Verze 1
24 éves leszek lassan,
de arra a kibaszott asztalra már elég sokmindent leraktam,
nem vagyok én se tökéletes sokszor elbasztam,
de nekem is jár az esély hogyha én is megadtam,
a családom bíztatása tart életbe meg a remény,
de nem panaszkodok mert ez az élet mindenhol kemény,
ez a kibaszott őrült világ mindenkit elrondít,
inkább tartom a spanomnak a 4 falat meg a frontint,
mindig kemény voltam de most én vagyok a leggyengébb,
mióta nincsen mellettem kiért bármit megtennék,
rólad szól minden számom hozzád köt minden emlék,
baby bárcsak lehetne nálad egy esélyem még,
még mindig előttem van amikor egymásba ütköztünk,
most meg a szívem szakad meg mekkora táv van köztünk,
te vagy az a nő kivel a jövőmet terveztem,
kivel mindent élveztem de mostanra elvesztem!
Refrén
Mit ér az élet hogyha csak egyedül éled,
ha nincsen kivel megoszd a rosszat a szépet,
sok boldog emléket legyen kihez kötni,
itt állok a szakadék szélén ne akarj belökni!
2x
Verze 2
A mondás igaz akinek fontos vagy keres,
ki keres úgyis megtalál a kifogás felesleges,
a távolság a habiszti szerelmet csak tönkre teszi,
de aki szívből szeret a hiányod körbe veszi,
egy közös kép az asztalon régi illat a párnán,
könnybe lábadt szemmel sétálok végig a sztrádán,
a szívem még mindig szeret de jéghideg mint a márvány,
amit csak te tudsz újra felolvasztani nem más lány,
beleszakad a szívem bele se merek gondolni,
mi lesz hogyha más fogja a blúzodat kigombolni,
de remélem tudod nekem az örök szerelem maradsz,
aki a leghidegebb teleken hozott nekem tavaszt,
hirtelen minden rideg a falak összenyomnak,
a szinek összefolynak nem tudom lesz e holnap,
nem vagyok telhetetlen örülök tőled pár sornak,
nekem te vagy az egyetlen senki le nem másolhat!
Refrén
Mit ér az élet hogyha csak egyedül éled,
ha nincsen kivel megoszd a rosszat a szépet,
sok boldog emléket legyen kihez kötni,
itt állok a szakadék szélén ne akarj belökni!
4x
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana