Menekülj, ez utánad siet,
ha nem érted meg, akkor butának hiszel,
hisz brutál a beat, de ha kulák a bige,
nem jelenti azt hogy a bulikba fizet,
nem iszok vizet, hanem whiskyt,
ettől mindenki maga alá piszkít,
maga talán Bes, mi? mit hisz?,
nem hordok Dc, me' nem díszít,
most nyílik a meccs, kérem a tétet,
vége nem lesz elengedtétek,
ne keress trébe, mert nekem tér kell,
engem kottákkal kezeltek vérben,
hangjegy a kanál mivel megkevered,
nincs olyan mit meg nem tehetek,
ha nem fogadja be a szervezeted,
vedd le tesó a jelmezedet.
Nem tetszik? ne vájjon kedvedre,
ha lassú a tempó átváltok dubstepre,
a szöveg már edzet, a kölyök rá flesselt,
de csak arra mire az arcod át kenje,
ne akard hogy rámenjek, az alapodra,
az olyan mintha a zene veled kamatyolna,
a végén a nettes instru, tör divatba,
ne kínálgasd, tölts a faszba.
Mehet a Vivába mint fasz a pinába,
ennyi, szarok a médiába,
aki saját pénzből adja ki,
az a tárcáját a kukába bassza ki,
ti meg szoptok, és megfizetnek,
egy rakásszar amit felvizeztek,
nem ti lesztek, a kölyköknek,
példakép, az ilyet köpöm le.
Fel a fejjel, ne fájjon a rossz,
az a helyzet, hogy változni fogsz,
száll most a kosz, de porba látni,
lehet majd téged, csak mondj ki bármit.
Egyé válni, az alappal, nézd meg,
tömegre hatni a szavakkal, érzed?,
tisztelni fognak, ha nem maradsz térden,
ismerj meg jobban,ha a bizalmam kéred.
Ébredj, nem kell a látszat,
ha nem vagyok szimpi,meny a picsába,
nem egy napig vártam a szebbre, de nem jött,
voltak szar napjaim, és ez is eljött,
Végre felnőtt, az a kis gyerek,
kit meglehetett törni, nem ismerem,
nem érzek semmit, az ember csak báb,
nem érzem, már nincs ami fáj.
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana