Előadó: | MC Soon |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | rapp |
Címkék: | Keressük! |
Ref.: 2x
Láttam, és nem felejtem el,
Érzem és nem engedem el,
Tudom azt,hogy honnan jöttem Én,
Ja, hogy honnan jöttem Én.
Láttam, és nem engedem el,
Érzem, és nem felejtem el,
Tudom azt,hogy merre tartok Én,
Ja,hogy merre tartok Én.
1.Verse:
Mindig tudom az első rímek miért íródtak,
Én elvoltam a zenével míg mások kínlódtak,
Ezer kis dolog, átvirrasztott éjszakák,
Indulj el Te is, na félsz talán?
Egyszerű gyerek vagyok és az is maradok,
Semmi gépesített hang és még jó úton haladok,
Nem vagyok Én nagyképű, hát mire legyen arcom,
Nem vagyok Én jobb csak vívom a harcom,
Az életemben engem a zene ami vígasztal,
Meg álmodom it érzek meg leírom,hogy mi a szar,
A világban, de hibátlan senki sem lehet,
Én halálig zenélek ez ellen senki sem tehet,
Boldog vagyok igen pedig egy forintom nincsen,
Itt vannak a barátok és a zene minden kincsem,
Nem vagyok Én rappsztár meg egy újdonsült királyfi,
Ha másértnem az őszínte számért lehet imádni.
(Az őszínte számért lehet imádni)
Add meg a pacsit ha velem nőttél fel,
Add meg a pacsit ha velem együtt érsz fel,
Az égig és tudjuk nincs határ,
Ja, és tudjuk nincs határ.
Add meg a pacsit ha velem nőttél fel,
Add meg a pacsit ha velem együtt érsz fel,
Az égig és tudjuk nincs határ,
Ja, és tudjuk nincs határ.
Ref.: 4x
Láttam, és nem felejtem el,
Érzem és nem engedem el,
Tudom azt,hogy honnan jöttem Én,
Ja, hogy honnan jöttem Én.
Láttam, és nem engedem el,
Érzem, és nem felejtem el,
Tudom azt,hogy merre tartok Én,
Ja,hogy merre tartok Én.
Verse 2:
A sors néha kemény és néha bizony fáj,
De ha megteheted most hát tovább ne várj,
Mert pörög az életed és nem kezdheted újra,
De ha mosolyal szállsz a felhőkön túlra,
Majd más észre veszi,hogy nem vagy gyenge,
És nem attól vagy erős ha villan a penge,
Mindig a mában élj és maradj mindig magad,
Sajnos a világban a kétszínűség ragad,
Persze az állarc kitart egy ideig,
Ha hazudsz jó lesz egy ideig de meddig,
Áhh, jobb az ha őszíntén kűzdesz,
Mert az utad végén boldogságban fürdesz,
És úgy nézz majd vissza,hogy megtettél mindent,
Amit akartál és ennyi elég volt itt lent,
Legyél boldog, de sohasem ostoba,
És kiáltsad velem, ne add fel soha!
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana