Előadó: | JooNeR |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Szöveg 1:
beszélhetsz gyerek nekem nem számít a dumád
ha sör lenne benne akkor én ki innám a dunát
nem vagyok nagy valaki de nekem is van sztorim
a pályán a spanokkal mindennap köpöm a szotyit
dankó pistát iszok miért költsek minőségre
attól is feljutok idő előtt majd az égbe
a hétköznapokat kiváltja nekem a hétvége
ha a haverok nem lennének az unalom széttépne
az a jó ami rossz hiába vagyok igényes
azért rajongtok amit megcsinál már egy tíz éves
tele van a celebek életével az újság
az én sztorim az érdekesebb lenne ha tudnád
jó lesz az ország elénk rakják a képletet
de miért van hogy aztán lehúzzák úgy mint a székletet
főcsatornán bohóckodik a hülye a tévében
az 50 éves asszony meg könnyét törli a kékfényben
nem érdekel az ország én nem politizálok
a hazám elesett ezért rá nem is licitálok
az őszinteség húség az nálam is megvan
ha barát vagy és nem vagy ilyen dzsóner máris elhagy
Refrén: 2x
Ha a sztroimból te is magadra ismertél
ne bánd meg sohasem amit eddig tettél
egyedi vagyok nincs példaképem
de ha ellopják a szövegem akkor lesz végem
Szöveg 2:
követem a rossz utat én is hülye lettem
de nem azért vagyok az mert bolond gombát ettem
változnom kell mert a világ is megváltozott
ezt majka is megmondta hogy a szép idő eltávozott
a szerettemért kibírtam már jó pár horzsolást
kit szeretek az mellett elviselem a horkolást
hátha bejön valami megveszed a lottót
mert a szeszre elköltött pénz már megint csak sok volt
megbánom ha másnapos vagyok hogy miért ittam
de aznap részegen kicsit a szar dolog elillan
úgy mint ahogy más járom az utamat
sok helyen hagytam már ott a fogamat
arcoskodás meg a két pár monokli
ha magam kell bevédeni soha nem fogyok ki
ennyi lenne mára az én történetem
izgalmasabb remélem mint a történelem
Refrén: 4x
Ha a sztroimból te is magadra ismertél
ne bánd meg sohasem amit eddig tettél
egyedi vagyok nincs példaképem
de ha ellopják a szövegem akkor lesz végem
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana