Előadó: | Zoller Zsolt |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
(Refrén:)
Eszemben sincsen ma már kimozdulni,
Az ágyamban fogok lazulni.
Fel sem veszem a telefont, így hát kérlek üzenj nekem most,
Eszemben sincsen ma már kimozdulni.
A lábam felrakom, a ventillátort bámulom,
A TV-t benyomom, kezem zsebre rakom,
És senki nem hurrog, tudom.
Fekszem majd a heverőn, mert hűtöm az üdítőm,
Bekapcsolom a TV-met, hagy bömböljön,
Mert itthon és vagyok a csínytevő.
Igen, én mondom ma azt meg, hogy itthon mi legyen.
(Refrén:)
Egyáltalán, egyáltalán.
Majd holnap felkelek, s valamit művelek,
Keresek egy szép lányt, vele szexelek,
Azt visítja a kiscsaj, hű ez bitang jó.
Bizony, ha tapizom és meglesz a diplomám,
Fogadok, az öregem büszke lesz rám,
De sajna fater, erre várni kell.
Igen én mondom ma azt meg, hogy itthon mi legyen.
Eszemben sincsen ma már kimozdulni,
Az ágyamban fogok lazulni,
Don't fell I picking up my phone, so leave a message at the tone,
'Cause today I swear I'm not doing anything.
No, ain't gonna comb my hair,
'Cause I ain'g going anywhere
I'll just strut in my birthday suit,
And let everything hang loose
Oh, today I don't feel like doing anything,
I just wanna lay in my bed,
Don't fell I picking up my phone, so leave a message at the tone,
'Cause today I swear I'm not doing anything.
(Refrén:)
Egyáltalán, egyáltalán, egyáltalán.
A színpadon köszönthetjük – mások mellett – Vágó Bernadettet, Bori Rékát, Ember Márkot, Serbán Attilát, Veréb Tamást, Szinetár Dórát és Puskás-Dallos Pétert is.
Lebilincselő utazásra hívja a nézőket a Habsburgok fényűző, mégis tragikus világába a Sisi életét megidéző Elisabeth című musical. A világ számos országában méltán híressé vált darab magyar adaptációját október 3-tól mutatja be az Erkel Színház. Most az eddig titkolt szereposztásról is lehullt a lepel.
Több mint 30 éve debütált a bécsi Theater an der Wien színpadán, és azóta is a musicalirodalom legkiemelkedőbb alkotásaként, világszerte kultikus darabként tartják számon a Habsburg császárné, Sisi sorsának egyedi arcát bemutató, Elisabeth című darabot.
Az előadás nem csupán egy történelmi musical, hanem egy mélyen emberi dráma a szerelemről, veszteségről és a halál elkerülhetetlenségéről, amely új megvilágításba helyezi a császárné alakját és örökségét. Michael Kunze szövegkönyve és Sylvester Levay zenéje egyaránt arra törekszik, hogy Sisi életének árnyalt, érzelmekkel teli oldalát tárja fel, miközben a Halál karaktere nemcsak fenyegető, hanem szenvedélyes és szinte szerelmes figuraként jelenik meg a színen. A darab a zenés színház műfajában újszerű módon ötvözi a történelmi eseményeket és a személyes sorsokat. Szente Vajk rendezése pedig egyedi megközelítést kínál azzal is, hogy
Sisi életszakaszait kettéválasztva külön szereplőt szán a fiatal és az érett, nőiességében kiteljesedett címszereplő megformálására.
A színház ezúttal is különleges módját választotta a szereposztás bemutatásának
Az Erkel homlokzatáról egy többszáz négyzetméteres fátyol ereszkedett alá az épület előtt összegyűlt közönség segítségével, megidézve ezzel Sisi – az előadásban is hasonlóan visszatérő - esküvőjét. Ezután lebbent le a fátyol a darab szereposztásáról is. Eszerint Elisabeth szerepét Vágó Bernadett és Bori Réka játssza, a fiatal Sisit Kovács Gyopár és Pásztor Virág alakítja. Puskás-Dallos Péter és Cseh Dávid Péter Ferenc József, míg Veréb Tamás és Koltai-Nagy Balázs a Halál szerepében lép színpadra. Luigi Lucheni Ember Márk és Serbán Attila lesz az Erkelben, Zsófia főhercegnőt pedig Szinetár Dóra alakítja.