dalszöveg, előadó kereső
Dalszöveg, előadó kereső
előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Tartalom
Notre Dame de Paris (musical): Belle

Notre Dame de Paris (musical) - Belle

off off off off off
Album: nincs kép
Megtekintve: Ma 2, összesen 29233 alkalommal
Tartalom
Dalszöveg

Belle

Szép, csak egy üres szó, de benned életre kel
Hogyha táncba kezd, teste fényre lel
Mint kismadár repülne már az ég felé
S úgy érzem én, a lelkem már pokolban ég

Álmomban lehull róla minden szép ruha
Ó, Notre Dame, hiába száll feléd ima
Mondd, ki lesz a bűnös, ki a követ dobja rád
Az itt a Földön többé nem lelhet hazát

Ó, Lucifer, csak egyszer engedd meg nekem
Hadd érintsem meg szép hajad, Esmeralda

Szép, pokolból jött bűnös, kit az ördög szült
Lelkemből az Isten és a hit tovatűnt
Honnét e láz, a testi vágy, hogy jött elém
Vakító fény rontja szemem, s eltűnt a fény

Mert ez a lány maga az eredendő bűn
Kívánom őt és ez a bűn most bűnöst szül
Ő csak egy cigánylány, csak egy furcsa semmilény
Kívánom őt most, ki megváltást ígér

Ó, Notre Dame, csak egyszer engedd meg nekem
Feltöröm kerted kapuját, Esmeralda

Szép szeme mint az ég sötét és tengerkék
Olyan végtelen, törékeny álomkép
De táncba kezd, s te megremegsz, elönt a vágy
Szivárvány szín köntösét megoldanád

Ó, szivem hölgye, engedd, hogy hűtlen legyek
Még mielőtt Isten előtt én esküt teszek
Mondd, akad-e férfi ki már látta szép szemét
S nem kész odaadni érte mindenét

A Fleur-de-lys-ben már végre ég a tűz
Letépem szerelmed virágát, Esmeralda

Álmomban lehull róla minden szép ruha
Ó, Notre Dame, hiába száll feléd ima
Mondd, ki lesz a bűnös, ki a követ dobja rád
Az itt a Földön többé nem lelhet hazát

Ó, Lucifer, csak egyszer engedd meg nekem
Hadd érintsem meg szép hajad, Esmeralda

előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Hírek
Hírek

A Blahalouisiana énekesnője: bármennyire szeretek szerelmes lenni, a ma esti koncert érzése annál sokkal jobb

Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét

A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.

 

A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt.  Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.

 

Blahalouisiana-dalszövegek itt.

 

Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.

 

A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.



 

Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?

 

Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.

 

Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.

 

Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál

 

A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.

Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.

 

Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.

 

A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt

 

– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb

 

– fogalmazott az énekesnő.

 

A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.

 

Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.

 

– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez

 

– tette hozzá Barbi.

 

 

Fotók: Blahalouisiana

 

Vers mindenkinek - zenei ajánlat

Tóth Árpád - Újév reggele c. megzenésített verse

Adományozás