Előadó: | Open Stage |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Hölgyeim és Uraim, bé mutatunk valamit,
Amitől majd ellazulunk egy kicsitö.
Hölgyeim és Uraim, bé nyomunk most valamit,
Becsülettel meghívunk most mindenkitö.
Verse 1.:
Kapcsold bé a dzepeszít, aztán adsz egy kortyot még,
A szexi izomrostjainkra nyomjunk egy kis sprét!
Kapcsold bé a dzepeszít, aztán adsz egy kortyot még,
Félrefésült frizurával gazoljuk a zsét.
Refr.:
Nem tudjuk még az éjszaka hova tart,
Há-há-há-há hova tart, meddig tart.
Nyomja a dídzsé a cuki dalt,
Felszedünk ügyesen egy csili-vili csajt.
szóló...
Verse 2.:
A málnát választjuk a bodza után,
Héjj, a bodza után a dzsáfát a málna után.
De utána a dzsáffát, a bodza után a málnát,
A málna után meg dzsáffát kortyolgatunk.
Verse 3.:
Szemezünk egy cseppecskét, aztán adsz egy kortyot még,
Pezsdítsük a vérgeringést minden nagyon szép.
Kacsintgassunk szerteszét, aztán adsz egy kortyot még,
Kortyolgatunk pár órája vigyorog a nép.
Refr.:
Nem tudjuk még az éjszaka hova tart,
Há-há-há-há hova tart, meddig tart.
Meghuppantunk még egy csoda italt,
Há-há-há-há, há-há-há-há, há-há-há-há,
Kalinka italt,
szóló...
Refr.:
Nem tudjuk még az éjszaka hova tart,
Há-há-há-há hova tart, meddig tart.
Nyomja a dídzsé a cuki dalt,
Felszedünk ügyesen egy csili-vili csajt.
Refr.:
Nem tudjuk még az éjszaka hova tart,
Há-há-há-há hova tart, meddig tart.
Meghuppantunk még egy csoda italt,
Há-há-há-há, há-há-há-há, há-há-há-há,
Kalinka italt,
"Úgy érzem, egy életem van, nem leszek félember
mer’ bent izzik a szabadság a véremben"
Nyolcszámos lemezzel jelentkezik májusi tripla Aréna-koncertje előtt Magyarország legnépszerűbb előadója. A skatulya I. című lemezről a mariana.árok már túlszárnyalta a 2,5 milliós megtekintést YouTube-on, a cipoe pedig szintén hasít: 1,6 millió megtekintésnél jár. Ezekhez érkezik most hat további dal.
A dalszerző-előadó így mesél a lemezről: „Korábban mindig próbáltam előre összeírni, megtervezni minden dalt, aszerint haladni az alkotómunkával, ahogyan a fejemben egy album összeállt. Viszont a zenekészítési folyamat ennek a szöges ellentéte. Megannyi ilyen tapasztalat után biztosra mondom, hogy a legjobb hangulatok, illetve a legértékesebb gondolatok és dallamok mindig akkor érkeznek, amikor nincs előre felvázolva, hogy vajon milyen lesz a teljes egész.
A skatulya I. című lemezen Azahriah új területekre lép. Ő maga így fogalmaz: „A skatulya albumsorozattal igyekszem a legkísérletezőbb, legszélsőségesebb hangzásokat próbálgatni, aztán a legjobbakat leválogatom, s végül egy összefüggő sztorivá igyekszem formálni a lemezen.” S hogy a kísérletezést mennyire komolyan veszi, azt mi sem bizonyítja jobban, mint a tartarosz című dal – ami egy metálszám. Hasonlóra – hogy egy, a karrierje csúcsán járó popsztár metáldallal rukkoljon elő – még a nemzetközi színtéren se nagyon akad példa. De hát ő maga énekli: izzik a szabadság a vérében.
A visualizerekben a mariana.árok klipjének különös, enigmatikus látványvilága köszön vissza (Emil Goodman munkái), a szövegek pedig a carpe diemtől a világvége-flessig igen széles skálán mozognak. Egy biztos: úgy lángol, hogy még a tenger mélyén se lehet kioltani.
Fotó: Azahriah