Előadó: | SOG |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Für Tibor Hámori Péter Száva Péter |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
1.
a tenyeremen ott a sok elmélyült ránc
de semennyire nem fog le indul a tánc
benned újra éled ez ami még éltet
csak kérjed én megmutatom milyen románc
az én szavam járdákat utakat fest
épületek között sok járkáló test
benned újra éled ez ami még éltet
ha fel se állsz is velem szállsz elvágtam a féket
a zeném ha pörög csak nézik mi dörög
én a villámok hangja a pöcsöké csak csörög
benned újra éled ez ami még éltet
lábad elé nézzél mert az orrod összetöröd
ott vagyok verdákban ütemben pirosnál üresben,
padlót nyomsz vigyázz rá tőlem nem hall a fülesben
benne is én élek
gyere velem kérlek a táncunk egy élet...
...
csak
gyújts be elégek, tüdődben elérlek lelkedben élek tovább...
2.
hátam mögött a sok leküzdött hegy
míg a szem ellát szintén, a lábam csak megy
benned újra éled ez ami még éltet
köveket rakj le ne csak felszedj
én próbálok építeni ha rombolok is
újabb és frissebb mi kinő az is
benned újra éled ez ami még éltet
te felszeded megeszed Kösz ott vagyok ma is
gyere, sog mindig olyan mint crack
úgy levisz tess mint a Polamalu sack
benned újra éled ez ami még éltet
műholdon neten át mindent ellep
mikor az ágyban csak úgy filozófálsz
mikor ki kell állnod és a szavakra vársz
õk meg csak néznek én benned élek
fordulj velem tesó és vágd ki amit kérnek...
...
csak
gyújts be elégek, tüdődben elérlek lelkedben élek tovább...
3.
több száz fokon égek de nem ég rám máz
értem mit mondanak ez gyanúként ráz
benned újra éled ez ami még éltet
vigyázz kire hallgatsz mert nem fix hogy száz
a rap-el úgy keresek mint alul járó koldus
de jövök azt lövök hiába feketül a tónus
benned újra éled ez ami még éltet
ez a Harcos magánya nem követ egy kórus
próbálhatsz szétzúzni de legyen csak egy
ki a vírusom hordozza másnap ezeregy
benned újra éled ez ami még éltet
szállj fel ez körhinta a tisztelet: jegy
mindig veled tesó ezt jól jegyezd meg
s.o.g. az alap nem kezdhetik meg hiába kezdenek ki
én veletek élek
sodrásban és föld alatt többé nem kell félned...
...
csak
gyújts be elégek, tüdődben elérlek lelkedben élek tovább...
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana