Előadó: | Bereczki Zoltán |
---|---|
Album: | Musical duett 2 |
Megjelenés: | 2008 |
Hossz: | Keressük! |
Szövegírók: |
Szabó Ágnes Markowitz Donald Jay |
De Nicola John Albert Previte Franke Jon |
|
Kiadó: | EMI |
Stílus: | Musical |
Címkék: | feldolgozás [+] |
Egy tánc, és már nincs senki más,
ez a sorsunk most és ezután.
E perctől többet érsz,
hiszen őrzöd, amíg élsz.
Mire vársz, már a sorsunk e tánc,
egy perc, amiért élsz.
Mindegy mennyit vártam rád,
és súgtam annyi éjen át, hol vagy már?
Mert most végre itt vagyok, és érted bármit eldobok,
s nem is fáj.
Most a józan észen túl,
bennünk furcsa érzés gyúl, csendben fel.
Titkolt vágyainkon át, lázas testünk önmagát árulja el,
de ez sem számít.
Hozzád láncol, pár, lopott, gyors pillantás,
e meleg, könnyű nyártól, a jövőnk lett más,
mond hát!
(Refrén)
Mért vársz, a sorsunk e tánc,
ennek élünk most és ezután,
e perctől, többet érsz,
hiszen őrzöd, amíg élsz.
(Szöveg)
Nem nagy álom egy hét,
pár nap egy életből mégis elég.
Benned elveszve úgy, hogy másfelé, nincs már út.
Néha mindenünk egy nyár,
s ilyen tánc, nem lesz több már,
de ez sem számít.
Hozzád láncol,
pár, lopott, gyors pillantás.
E meleg, könnyű nyártól, a jövőnk lett más,
mond hát!
(Refrén)
Mért vársz, a sorsunk e tánc,
ennek élünk most és ezután.
E perctől többet érsz, hiszen őrzöd, amíg élsz.
Mért vársz, nézd, a sorsunk e tánc,
ennek élünk most és ezután.
E perctől, többet érsz,
hiszen őrzöd, amíg élsz.
(Szöveg)
Egy tánc, és már nincs senki más,
ez a sorsunk most és ezután.
E perctől többet érsz, hiszen őrzöd, amíg élsz.
(Refrén)
Mért vársz, a sorsunk e tánc,
ennek élünk most és ezután.
E perctől többet érsz, hiszen őrzöd, amíg élsz.
Mért vársz, nézd, a sorsunk e tánc,
ennek élünk most és ezután.
E perctől, többet érsz,
hiszen őrzöd, amíg élsz.
Mért vársz, nézd, a sorsunk e tánc,
ennek élünk most és ezután.
E perctől többet érsz, hiszen őrzöd, amíg élsz.
"Úgy érzem, egy életem van, nem leszek félember
mer’ bent izzik a szabadság a véremben"
Nyolcszámos lemezzel jelentkezik májusi tripla Aréna-koncertje előtt Magyarország legnépszerűbb előadója. A skatulya I. című lemezről a mariana.árok már túlszárnyalta a 2,5 milliós megtekintést YouTube-on, a cipoe pedig szintén hasít: 1,6 millió megtekintésnél jár. Ezekhez érkezik most hat további dal.
A dalszerző-előadó így mesél a lemezről: „Korábban mindig próbáltam előre összeírni, megtervezni minden dalt, aszerint haladni az alkotómunkával, ahogyan a fejemben egy album összeállt. Viszont a zenekészítési folyamat ennek a szöges ellentéte. Megannyi ilyen tapasztalat után biztosra mondom, hogy a legjobb hangulatok, illetve a legértékesebb gondolatok és dallamok mindig akkor érkeznek, amikor nincs előre felvázolva, hogy vajon milyen lesz a teljes egész.
A skatulya I. című lemezen Azahriah új területekre lép. Ő maga így fogalmaz: „A skatulya albumsorozattal igyekszem a legkísérletezőbb, legszélsőségesebb hangzásokat próbálgatni, aztán a legjobbakat leválogatom, s végül egy összefüggő sztorivá igyekszem formálni a lemezen.” S hogy a kísérletezést mennyire komolyan veszi, azt mi sem bizonyítja jobban, mint a tartarosz című dal – ami egy metálszám. Hasonlóra – hogy egy, a karrierje csúcsán járó popsztár metáldallal rukkoljon elő – még a nemzetközi színtéren se nagyon akad példa. De hát ő maga énekli: izzik a szabadság a vérében.
A visualizerekben a mariana.árok klipjének különös, enigmatikus látványvilága köszön vissza (Emil Goodman munkái), a szövegek pedig a carpe diemtől a világvége-flessig igen széles skálán mozognak. Egy biztos: úgy lángol, hogy még a tenger mélyén se lehet kioltani.
Fotó: Azahriah