Előadó: | Kowalsky meg a Vega |
---|---|
Album: | Pimasz grimasz |
Megjelenés: | 2003 |
Hossz: | 3:33 |
Szövegírók: |
Balázs Gyula Jávorszky Béla Kowalsky Balázs Gyula Juhász Róbert |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Rock Hard |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Villogsz mielött rád nézne
Hogy gyerünk nyomd neki, maradj le vagy állj félre
Mert az élet az út és a tested az autó
Az a menő ha 220-al rongyol a sok ló?
De van valamilyen ész
És csak tudod hova mész
Ez nem az M7-es, mert ez keletre visz
Dehogy ezt nem tudod az is csak egy ostoba vicc
Ha a sáv leáll, s a nap körbe ér
Megértjük majd, ha már véget ér
Mindegy, hogy egy arc vagy az aszfaltról
Mert ez rólad is szól valahol
Ilyen az utad négy sávon felvert szürke por
Egyedül vagy, volt néhány karambol
Útszéli bár (nem is egy már), de a lényeg valahol vár:
Aszfalt és fehér csík, négy kerék, kormány, gázpedál
Nem szereted ha hátul vagy
De aki megfontolt, az oda megy, ahova akar
Mer' a gyomrod a tank és a benzin a táp
Neked a kúton sem mindegy, hogy épp hova állsz?
De van valamilyen ész
És csak tudod hova mész
Ez nem az M0-s, bár körbe-körbe visz
Ha látjuk, majd tudjuk, hogy egy ostoba vicc
Ha a sáv leáll, s a nap körbe ér
Megértjük majd, ha már véget ér
Mindegy, hogy egy arc vagy az aszfaltról
Mert ez rólad is szól valahol
Ilyen az utad négy sávon felvert szürke por
Egyedül vagy, volt néhány karambol
Útszéli bár (nem is egy már), de a lényeg valahol vár:
Aszfalt és fehér csík, négy kerék, kormány, gázpedál
Nincs út, amelybe bele ne fognál, mert nem ismered a veszélyt
Így robog az életed a végzet felé,
egy kamion elé,
vagy az álmod elér
Ami mindent megér?
Nincs szabály, ami az utadat állná, TOTÁLKÁR
Így rohan az életed a végzet elé
egy szakadék fölé
vagy az álmod utolér
Ami mindent megér?
Nincs táv, amibe bele ne fognál, csak a sárga angyal vigyáz rád
Így jut el az életed a végzet elé,
egy kamion mögé
Ahol a fékút vége vár
Ilyen az utad négy sávon felvert szürke por
Egyedül vagy, volt néhány karambol
Útszéli bár (nem is egy már), de a lényeg valahol vár:
Aszfalt és fehér csík, négy kerék, kormány, gázpedál
Ilyen az utad négy sávon felvert szürke por
Egyedül vagy, volt néhány karambol
Útszéli bár (nem is egy már), de a lényeg valahol vár:
Aszfalt és fehér csík, négy kerék, kormány, gázpedál
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana