dalszöveg, előadó kereső
Dalszöveg, előadó kereső
előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Tartalom
Quimby: Libidó

Quimby - Libidó

off off off off off
Ékszerelmére
Előadó: Quimby
Album: Ékszerelmére
Megjelenés: 1999
Hossz: 5:15
Szövegírók: Kiss Tibor (Quimby)
Zeneszerzők: Kiss Tibor (Quimby)
Balanyi Szilárd
Kiadó: Universal Music Hanglemezkiadó Kft.
Stílus: alternatív rock
Címkék: élet, életérzés, embertelen, filozófikus, kín, ördög, sodró, vágy, zúzós [+]
Miről szól a(z) 'Libidó' dalszöveg ?
A szövegben a költő az érzelmek ürességét és a vágy hajtóerejét emeli ki. Szembeállítja az Isten és az ördög képét, utalva arra, hogy bár az előbbi szép, de idegen, míg az utóbbi rút, mégis vonzza. A halál és a pokol képei a veszéllyel járó kísértések iránti vonzódást mutatják. A lírai én folyamatos mozgásban van, de nincs célja, és nem zavarja, ha nem jut el sehol. A szöveg végén a vágy képe ismétlődik, amely a hiénákhoz hasonlóan, a halálra vágyik.
Nyomj egy like-ot ha tetszik ez a rovat!
Megtekintve: Ma 3, összesen 100549 alkalommal
Tartalom
Dalszöveg

Libidó

Szökik a gáz, szökik a levegő,
tele a tár, ölel a szerető.
Úgy a jó, ha nincs semmi rizikó,
üres a szív, de hajt még a libidó.

Szép az Isten, de annyira idegen,
rút az ördög, de nem hagy hidegen.
Övé a film és enyém a videó,
üres a szív, de hajt még a libidó.

Csak a vágy alaktalan sziréna hangja hajt
a dögre vad hiéna rajt.
Ahol a halál parfümillatú,
pokolra hív a randevú.

Megyek ide és megyek oda,
lassan eljutok valahova,
de ha nem, hát az sem érdekel.
Üres a szív és üres a fej,
de egy legény ma arról énekel,
hogy neki az élet háttal térdepel.

Lábtörlőmön üldögél Aladdin.
Kezit csókolom madám Heroin.
Ma éjjel nekem táltos a víziló.
Üres a szív, de hajt még a libidó.

Csak a vágy alaktalan sziréna hangja hajt
a dögre vad hiéna rajt.
Ahol a halál parfümillatú,
pokolra hív a randevú.

előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Hírek
Hírek

A Blahalouisiana énekesnője: bármennyire szeretek szerelmes lenni, a ma esti koncert érzése annál sokkal jobb

Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét

A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.

 

A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt.  Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.

 

Blahalouisiana-dalszövegek itt.

 

Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.

 

A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.



 

Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?

 

Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.

 

Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.

 

Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál

 

A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.

Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.

 

Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.

 

A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt

 

– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb

 

– fogalmazott az énekesnő.

 

A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.

 

Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.

 

– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez

 

– tette hozzá Barbi.

 

 

Fotók: Blahalouisiana

 

Vers mindenkinek - zenei ajánlat

Tóth Árpád - Újév reggele c. megzenésített verse

Adományozás