dalszöveg, előadó kereső
Dalszöveg, előadó kereső
előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Tartalom
Rami: Miért sír

Rami - Miért sír

on on on on on
Album: nincs kép
Előadó: Rami
Album: Keressük!
Szövegírók: Joós István
Szabó Zoltán
Zeneszerzők: Keressük a zeneszerzőt!
Kiadó: Keressük!
Stílus: Keressük!
Címkék: Keressük!
Megtekintve: Ma 1, összesen 17049 alkalommal
Tartalom
Dalszöveg

Miért sír

Kirabolt szívvel,
Egyedül
Milyen más
Csak kócosan fekszem
Az idő szinte áll

Én mennék, ha mernék
De velem a baj
Lelkemben,
Testemben túl nagy a zaj
Inkább várnék,
Jobban járnék
Nappal és éjjel is fejemben jár
Elmenni,eltűnni úgy
Hogy nem talál rám,
Mert nincs hozzám út

Mondd miért sír a szél,
Még nem járt ma nálam
Nem fújta el könnyeim,
S nem hűtötte vágyam,
Mondd miért sír a szél,
Hiszen szépen,szabadon száll,
Nem ül szobája mélyén
És mindig csak rád vár.

A semmit nézve,
Egyedül,
Valahol
Csak futni a széllel,
Szabadon lenni jó

Nem baj ha holnapra
Új érzés hív
Ha kihűlni készül egy szívtelen szív,
Ez talán még
Nem a világvég’
Nappal és éjjel is fejemben jár
Elmenni,eltűnni úgy
Hogy nem talál rám,
Mert nincs hozzám út

Mondd miért sír a szél,
Még nem járt ma nálam
Nem fújta el könnyeim,
S nem hűtötte vágyam,
Mondd miért sír a szél,
Hiszen szépen,szabadon száll,
Nem ül szobája mélyén
És mindig csak rád vár.

De semmi de semmi se szép,
Még az ég is tinta sötét
A párnám könnyes még
De semmi baj,
Felszárad holnapra már
Bolond ki örökre vár
Fussatok tegnapok színezd a holnapot ááát!

Mondd miért sír a szél,
Még nem járt ma nálam
Nem fújta el könnyeim,
S nem hűtötte vágyam,
Mondd miért sír a szél,
Hiszen szépen,szabadon száll,
Nem ül szobája mélyén
És mindig csak rád vár.

Mondd miért sír a szél,
Még nem járt ma nálam
Nem fújta el könnyeim,
S nem hűtötte vágyam,
Mondd miért sír a szél,
Hiszen szépen,szabadon száll,
Nem ül szobája mélyén
És mindig csak rád vár.

előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Hírek
Hírek

Mi vagyunk Azahriah – megnéztük a filmet, ilyennek láttuk

A rajongók, a film nézői ritkán vagy soha nem látnak be a kulisszák mögé, a zeneipar színfalak mögötti rejtelmeibe. A Mi vagyunk Azahriah betekintést enged a backstage-be. Ez a tény – különösen a fanatikusok számára – óriási élmény, hiszen vágyott énekesüket így még közelebb érezhetik magukhoz. Lányok, akik sírva, olykor önkívületi állapotba kerülve rohannak az első sorba a Budapest Parkban. Rajongók, akik foglalják a helyet a koncert kezdéséig. Sikítoznak már annak gondolatától is, hogy sikerült megszerezni a legjobb pozíciót. Ők a lélegzetüket is visszafojtják, amikor a Mi vagyunk Azahriah című filmet nézik.


A már-már mozaik-szerkezetű alkotásban a doku és a fikció mellett egy harmadik, szokatlan vonulat is megjelenik. A film készítői is a történet részévé válnak és beépülve a cselekménybe alakítják önmagukat. Ez a három réteg – a képzelt valóság, a doku és a stáb világa – rakódik egymásra és keveredik össze.



 

A Mi vagyunk Azahriah fiktív történetében a főszereplő egy elképzelt világba pottyanva próbál visszajutni valamiféle rejtélyes féregjáraton át a maga valóságába. Hiszen tisztában van azzal, hogy ő Azahriah és hamarosan tripla Puskás-koncerten kell színpadra lépnie. Ebben az alternatív valóságban aztán egészen álomszerű, mégis nagyon valóságos dolgok történnek vele. És ebbe a crossover létezésbe számos ismert arc is becsatlakozik.

 

Az egyik ilyen LL Junior, aki az alternatív valóságban helyszínként szolgáló település polgármesterét alakítja, de azért reppel egyet az egyik helyi bakelitlemez-boltban. LL Junior Azahriah egyik első olyan zenei élménye, amely nagy hatással volt rá. Ezt ő maga meséli el a Puskás Aréna tetőterében és folyosóján ücsörögve.



 

A fekete macska, a jósnő, a tündér-királylánynak öltözött bolti eladó, a castingra jelentkező Thuróczy Szabolcs és Mucsi Zoltán, Puzsér Róbert a buszmegállóban, vagy a hintalovon ülve filozofáló Pintér Tibor jelenléte garantáltan nem minden néző fejében alkot letisztult képet. Miközben a Puskás Aréna plakátját a belvárosban leleplező Supermanagement-stáb lázasan dolgozik azon, hogy a jegyértékesítés első napja gördülékenyen működjön.

Elhangzik a filmben egy olyan gondolat, amely validálja az elsőre talán kuszának tűnő felépítést: a mai fiatalok nem tudnak normálisan kommunikálni semmiről.

Szóval vélhetően ennek megfelelően is kell tálalni a mai generáció számára a történetet.



 

Az igazán izgalmas azonban az, amikor Azahriah egy stáb-értekezleten vázolja az elképzeléseit az arénás buli színpadképéről és felépítéséről. Vagy amikor gyerekkori videókat látunk róla, amelyeken a telepi kissrác gitárral a kezében bontogatja a szárnyait. A fikciós szál visszafogottabb alkalmazása a dokumentumfilmes elemek javára talán az alkotás előnyére vált volna.

 

Minden zenés alkotásban hangsúlyosak az előadó dalai, nincs ez másképp az Azahriah-film esetében sem. Olykor telefonos videók, olykor profi stáb koncert-felvételei jelennek meg a vásznon. Máskor pedig Azahriah muzsikál a történet szereplőjeként. A szobája magányába merülve vagy egy gyerekotthon előtt énekelve-gitározva. Nem csak utóbbi helyszínen, hanem a film egészében rengeteg fiatal rajongó jelenik meg. Sok a gyerekszereplő és ez kifejezetten frissé, nagyon maivá és jövőbe mutató, üde alkotássá teszi a Mi vagyunk Azahriah című filmet.

 

A filmzene a napokban jelent meg, itt írtunk róla.

 

Azahriah-dalszövegek itt.

 

Többször megjelenik a menedzsment és nem csak a nagyszabású koncertekről, hanem az Azahriah-val való közös munkáról is elárulnak néhány érdekességet. Remek történetszál, hiszen a rajongók számára ezek az igazán figyelemfelkeltő elemek.

Milyen volt az előadó, amikor az első koncertjeit adta? Tényleg nem tudta, hogy hol van a hangmérnök a koncerten? Hogyan ismerkedett meg állandó alkotótársával, a korábban kukásként dolgozó Desh-el? És az egyik legnagyobb sláger, a Rét már az első találkozásuk alkalmával szárba szökkent? Hogyan élte meg Azahriah, hogy telepi srácból, Palotáról országos sikereket ért el? Miért kezdett politikai szerepvállalásba?

 

A Supermanagement egyik oszlopos tagja a tripla-Puskás Aréna előtt hunyt el súlyos betegségben. Ferich Balázs az Azahriah-hoz egyik legközelebb álló stábtag volt, a halála mindenkit megviselt. Kollégájukra a Puskás koncerten is megemlékeztek: a crew egy, Balázsról készült hatalmas fotót tartva vonult a színpadra. A film tetőpontja is a Puskás első napja, amely meglepetés-szerűen le is zárja a történetet.

 

Háromszor megtöltötte a Puskás Arénát. Huszonkét évesen országos és egyre nagyobb nemzetközi sikerrel a háta mögött Azahriah saját bevallása szerint is letett valamit az asztalra. Vajon mi mindannyian Azahriah vagyunk-e, ahogyan a film címe szól? Biztosan nem. De azok, akiknek ez az alkotás szól, azok a tömegek, akik rajongva imádják a dalait és az előadót is, bátran mondhatják, hogy ők mindannyian Azahriah. Hiszen ők maximálisan azonosulnak a szövegekkel, a dallamokkal, a jelenséggel. A lélekkel, az érzésekkel, amelyeket Azahriah a dalaiban megformál. Így aztán teljesen reális a film címe is. Mi vagyunk Azahriah – mondhatja joggal a sok százezer rajongó.

 

Előzetes itt.




 

Fotók: Mi vagyunk Azahriah Facebook

 

 

Vers mindenkinek - zenei ajánlat

Juhász Gyula - Karácsony felé c. megzenésített verse

Adományozás