Előadó: | Insect |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Az alkoholtól büdös lett a szájam,
Annyit ittam megdagadt a májam.
Az asszonynak izzad a lába,
És ha meggyújtanám biztos lenne lángja.
Csináltuk már együtt ülve-állva,
Élvezi, mint a napfényt a pálma.
Hogy jó legyen ő mindig kitalálja,
Hogy kielégítsen engem a hája.
Nagyon-nagyon-nagyon-nagy a ruhája,
Kilátszik a lába köze pi-pi-pi-pi.
Nagyon-nagyon-nagyon-nagy a pofája,
Ha nem fogja be elmehet a hm-hm, oda-oda.
Asszony, de az-az asszony,
De idegileg kikészítesz, minden zsebet kiürítesz.
Asszony, megint az asszony,
Inde-unde te maradsz nekem.
Asszony, megint az asszony,
Segítsetek bajba vagyok. (Hol vagytok székelyek?)
Asszony, megint az asszony,
Becsület, csak te kellesz nekem.
Asszony-asszony magában van a hasznom,
A mellbimbója olyan, mint a tepertyű.
Asszony-asszony magában van a hasznom,
A mellbimbója olyan, mint a tepertyű.
Jól megy hozzá a hagyma meg a bor,
Na meg a retek. ádé és hát azon túl.
Asszony-asszony tekintetes asszony,
Bizony isten nem beszélek bolondul.
szóló...
Ha kiegyenesedik az EKG-m,
Úgy a fejedhez húzom én a mély tányért.
Hogy darabokra törik, mint a pici szívem,
Ezt fogom tenni legyen valamily színed.
De ha kiegyenesedik az EKG-m,
Többször nem mondom el nincsen több mély tányér.
Így hát a dokihoz megyek és feliratok neked,
Egy egész ebédnyi készletet.
Az asszony a hárpia támad újra lába közt a raszta,
Nem epilált a dajerom, elszúrta.
Így hát benéztem az asszony alá még mindig ott a raszta,
Inde-unde ahogy vesszük jó massza.
Jön, vigyázz, jobb ha félre állsz!
Mert asszony, de az-az asszony,
De idegileg kikészítesz, minden zsebet kiürítesz.
Asszony, megint az asszony,
Inde-unde te maradsz nekem.
Asszony, de az-az asszony,
De idegileg kikészítesz, minden zsebet kiürítesz.
Asszony, megint az asszony,
Inde-unde te maradsz nekem.
Inde-unde te maradsz nekem.
Asszony, óuóuóuóuóuóóó.
Asszony, óuóuóuóuóuóóó.
Asszony, óuóuóuóuóuóóó.
Asszony, asszony, óuóuóuóuóuóóó.
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana