Előadó: | G-Play |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Dr. Kovács Ákos Diramerján Artin |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Új tárgyalás, más az ítélet,
A srác ugyanaz, de most kap 10 évet,
Olyan mindegy börtön vagy diliház,
Múlik az idő, pedig nincs tovább.
A gyilkos fejben az a kegyetlen reggel,
Hét óra után néhány perccel,
Mi történt, valami heroin köd,
Az nap reggel, mindent elöntött.
Már nem emlékszel, semmire,
Pedig nincs már a lány, és nincs senkise,
Csak az új bíró meg a sötétség,
Rómeó, Júlia itt van még!
Mert a szerelem így, nem érhet végett,
Egy lány nincs már, de szeret téged,
Sötét a cella, és messze a hajnal,
Odafent sír utánad egy angyal.
[refrén:]
Jöjj vissza vigyázz rám,
Ne sírj, ne sírjál már,
Jöjj angyal, érints meg,
Minden bűnöm bocsásd meg.
Nem felejt el már,
Az a lány, soha már,
Nem fellejtlek el,
Egy angyal vár, odafent.
A fájdalom soha, csak az idő múlt,
A lelkedre jéghideg eső hullt,
De csak a víz tudod, ezt nem mossa el,
És odafentről egy angyal figyel.
Mindent érez, és nem érti meg,
Hogy mért nem tartott, tovább a reggel,
Megszűnt minden olyan hirtelen,
Csak egy halálos seb, a szívemen.
A szemed előtt egy színes rajz,
Könnyekkel tele az ismert arc,
Egy anya és árnya, ami nem több már,
Csak egy szürke fénykép, a szeretett lány,
Meddig tart még ez a kegyetlen reggel,
Meddig még ez a halálos szerelem,
Ez nem múlhat el, olyan hosszú a hajnal,
Azt az utolsó percet őrzi egy angyal.
[refrén]
Nem felejt el már,
Az a lány, soha már,
Nem felejtek el,
Egy angyal vár, odafent.
[refrén 2x]
Nem felejt el már,
Az a lány, soha már,
Nem felejtek el,
Egy angyal vár, odafent.
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana