Előadó: | Bruti és a Kültagok |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Bruti |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Jenő vagyok a testépítő
(32-es számú állami testépítő ipariba járt)
Egy állat vagyok, a nevem Jenő
(Mit mondasz, hogy hívják? J E N Ő !!! kicsoda? Ez.)
Ha beszólsz, vagy csúnyán nézel,
(izomlázas lesz a szemed)
Én megfejellek hatszor-hétszer.
(azta fejbe számol)
Király vagyok, spiller, nagy menő
(ő a IV. Béla)
Ó a Jenő
(mondtam, hogy nem a IV. Béla)
A vádlimon viszér, a hátam akkora,
(egyszer kifeküdt a napra, felkelt, oszt a teniszháló ki volt rá feszítve)
Az árnyékában elfér Battonya
(Semmi egyszer elindult valahova, odaért aztán ott van.)
Ha lemegyek reggel a terembe
(reggel felébred, mer nem álmos hát ez ilyen)
Izomszag mélyed a szemekbe
(Visszhangzik a nézése, olyan)
Az izomszag nálam is elébb ér oda
(fénysebességgel terjed a szaga)
Ó a kondiba
(tudod a Feri bácsi műhelyén nyílt az a …)
De szombat este otthon a szobámba
Felveszem a baby dollt
Felvágok egy rúzsrudat a pofámra
És hallgatom a Dolly-Rollt
Je je je
A pom-pom lányos videókat majmolom
És én vagyok a Madonna
Várom, hogy jöjjön az én Tarzanom
És elvigyen a vadonba
Je je je je
(nem bírta tartani, mert a ........)
De hétfőn újra én vagyok a Jenő
A bojler nyakú testépítő
(a nyakában aranyozott Lada vezérlőlánc van,)
130-al parkolok, és annyival nyomok fekve
(vedd le rólam ezt a ..art)
És nézem a nőket irigykedve
(áúó milyen keit szép gyereke van Esztikének te áoú)
Hogy miért nem lettek inkább Enikő
(képzeld el mész hozzá locsolkodni)
Vagy bármilyen nő
(például IV. Béláné)
De a hétvégére mindenkit levertem
Aki csúnyán nézett, vagy beszólt
És szombat este epillálom a mellem
És felveszem a baby-dollt
Je je je
Kipróbálom hogyan áll a műköröm
És a szőke fürtös paróka
Body-Baby művésznéven működöm
Egy álom válik valóra
Je je je
Zoknik a melltartóba pakolva
A súlyom tűsarkúra rakodva
Én vagyok a Transzvesztita Travolta
Anyám meg néz majd aggódva
Je je je
Je je je je jejeje Micsoda Jenő
(micsoda? Jenő?)
Je je je je jejeje
(hogy nézel ki édes fiam?Adod vissza az otthunkámat! Kapol mingyá olyan Enikőt, hogy nyulat fogsz!Takarodjál edzeni, ezt tudja meg apád ezt! A turmixos poharat én fogom elmosni?Mi?)
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana