Sorra veszlek mind, szádra jön a skit
Most nem tudsz elmenekülni, döntsd el bent vagy kint
Jön az öklöm, összes gondom, minden utolsó senkinek
Anyád szoknyája alá is hidd el betekintek
Ha odabújtál kirángatlak, ha nem vagy ott hát maradok
Minden kicsi lány seggébe jó nagyokat markolok
Hisz azért riszálod, hogy valamit vegyenek rajtad észre
Mert többet nem tudsz mutatni, eszed semmi de sok pénzel
Lát el édesapád, mert minden nap bőnyállal szopod
És még a fajtád tagja gondolta egyszer Rebellt dobom
Egy kissé szarul érintet, ilyet velem még nem tettek
De megcsaltalak téged is, mert minden ribancal ezt teszem
Tisztességet nem ismerve, kinek van most nagyobb szava?
A bizalmat bálványozom, és tisztelettel tisztelem
És szerelmes is voltam már, Rebell nem is rossz gyerek
De ha felkúrják hát ölni megy, szavaival kibelez
Te Demjéni kis faszkalap, pedofilok bálványa
A kezem tőled ökölbe, a pofám is már nyálas
Ha rád gondolok megveszek, és kinyírnék még párat
A fajtádat egyszer lássam, többé nem törődnék mással
De ha veled találkozok ott már nem lesz több bocsánat
Csicska rocker fajtádat, hogy benyalsz oda még hármat
Mert a nőm a lábai közt jártál, holnap szét verem pofádat
Amit te most művelni fogsz azt úgy hívják alázat,
Minden Adam ellenem és Rebell egyedül
De most nálam az előny hogy ki nyer majd kiderül
Életed féltsd csak, legközelebb anyádat nyald ki
Most megtalált pár sorom, de majd öklöm is jön várd csak ki
Voltak már kispicsák, balfaszok és nagy kurvák
Szívem darabokban, már páran összeszúrták
Mert Rebell gyilkos seggfej, ellene az egész világ
De akkor is talpon maradok és a tisztelet majd kijár
Egyszer majd jár, egyszer jár...
Itt vagyok még mindig nem mentem el ne féltsél
Bírom én az iramot mert gumival már szar érzés
Védekezzél aranyom, mert nem én szülök gyereket
Ha nem tetszik a stílusom, hát nyaljad ki a seggemet
Én szövögetek tervegetek, te meg elbaszod ez reménytelen
Már átaludtam éveket, ha egy csuklyás kölök kéreget
Csak add neki a pénzedet, mert beoltja a férgeket
Mert nem bírod a fameket, mesélek neked szépeket
Ez jobb mint a tucc de tudom ilyet te is tudsz
És ha marad benned szusz, majd a szám után leszopsz
Mint a haverokat tegnap, és az öcsémet ma délben
És még a nők várják el tőlünk hogy ne keféljünk félre?
Na ezt a témát tegyük jégre, a szádat figyeld fékezz!
Itt a nőfaló srác véged, míg a kezed meg nem kérem
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana