Előadó: | Tankcsapda |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Lukács Laci |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Először felfedezte a menedzsere
Ígért fűt, fát, kígyót, békát
Aztán elkezdődött a szerepcsere
A régi fiú egy emlékké vált
Lettek barátok, egyből jöttek lányok
Akik az ajtó előtt állnak sorba
Na meg a pénzre éhes főpatkányok
Vajon mennyi lé lett eltapsolva
Az egyenes végén jönnek a kanyarok
Ennyi az életem...
Bennem nincs kuplung
Bennem nincs fék
Bennem nincs félelem
Egy éjszaka aztán felfedezte
Az erő sötétebbik oldalát
És a lelkét is eladta volna érte
Ha megírhatja az évezred legjobb rock dalát
Egyre gyorsabban, egyre többet
Pont úgy, ahogy régen Johnny is tette
Mert ő is elhitte, hogy egy embertől egy Istenné vált
És az összes hibát ugyanúgy elkövette, elkövette
Az egyenes végén jönnek a kanyarok
Ennyi az életem...
Bennem nincs kuplung
Bennem nincs fék
Bennem nincs félelem
Az egyenes végén jönnek a kanyarok
Ennyi az életem...
Bennem nincs kuplung
Bennem nincs fék
Bennem nincs félelem
Azóta fel se hívja a menedzsere
Mondanak rá kígyót, békát
Tényleg jót tenne már egy szerepcsere
Mert a régi fiú köddé vált
Az egyenes végén jönnek a kanyarok
Ennyi az életem...
Bennem nincs kuplung
Bennem nincs fék
Bennem nincs félelem
Az egyenes végén jönnek a kanyarok
Ennyi az életem...
Bennem nincs kuplung
Bennem nincs fék
Bennem nincs félelem
Egyenes, kanyarok...
Ennyi az életem!
Kuplung, fék és félelem nélkül!
Az egyenes végén jönnek a kanyarok
Ennyi az életem...
Bennem nincs kuplung
Bennem nincs fék
Bennem nincs félelem
A színpadon köszönthetjük – mások mellett – Vágó Bernadettet, Bori Rékát, Ember Márkot, Serbán Attilát, Veréb Tamást, Szinetár Dórát és Puskás-Dallos Pétert is.
Lebilincselő utazásra hívja a nézőket a Habsburgok fényűző, mégis tragikus világába a Sisi életét megidéző Elisabeth című musical. A világ számos országában méltán híressé vált darab magyar adaptációját október 3-tól mutatja be az Erkel Színház. Most az eddig titkolt szereposztásról is lehullt a lepel.
Több mint 30 éve debütált a bécsi Theater an der Wien színpadán, és azóta is a musicalirodalom legkiemelkedőbb alkotásaként, világszerte kultikus darabként tartják számon a Habsburg császárné, Sisi sorsának egyedi arcát bemutató, Elisabeth című darabot.
Az előadás nem csupán egy történelmi musical, hanem egy mélyen emberi dráma a szerelemről, veszteségről és a halál elkerülhetetlenségéről, amely új megvilágításba helyezi a császárné alakját és örökségét. Michael Kunze szövegkönyve és Sylvester Levay zenéje egyaránt arra törekszik, hogy Sisi életének árnyalt, érzelmekkel teli oldalát tárja fel, miközben a Halál karaktere nemcsak fenyegető, hanem szenvedélyes és szinte szerelmes figuraként jelenik meg a színen. A darab a zenés színház műfajában újszerű módon ötvözi a történelmi eseményeket és a személyes sorsokat. Szente Vajk rendezése pedig egyedi megközelítést kínál azzal is, hogy
Sisi életszakaszait kettéválasztva külön szereplőt szán a fiatal és az érett, nőiességében kiteljesedett címszereplő megformálására.
A színház ezúttal is különleges módját választotta a szereposztás bemutatásának
Az Erkel homlokzatáról egy többszáz négyzetméteres fátyol ereszkedett alá az épület előtt összegyűlt közönség segítségével, megidézve ezzel Sisi – az előadásban is hasonlóan visszatérő - esküvőjét. Ezután lebbent le a fátyol a darab szereposztásáról is. Eszerint Elisabeth szerepét Vágó Bernadett és Bori Réka játssza, a fiatal Sisit Kovács Gyopár és Pásztor Virág alakítja. Puskás-Dallos Péter és Cseh Dávid Péter Ferenc József, míg Veréb Tamás és Koltai-Nagy Balázs a Halál szerepében lép színpadra. Luigi Lucheni Ember Márk és Serbán Attila lesz az Erkelben, Zsófia főhercegnőt pedig Szinetár Dóra alakítja.