Előadó: | 2-Ogre |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Méreg Attnio Pain Attino |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Járom a várost én!
Szememben fehér-fekete fény!
Én érzem a csillogást!
-és látom a pusztulást!
Méreg:
Tudom több felé jártam,több mindent láttam,
a patkány emberek előre tőrnek bátran!
Nyakában lóg akár a több milliós fuxa,
ha az öltönyéhez passzol,ez így már fasza!
Autóban mellette egy bomba jó nő,
feszít a szuka,a kanja most nagy menő!
Két kézzel,össze-vissza szórja a pénzt,
azt sem tudja,mennyit,de mennyit felemészt!
Félhomályban szegény ember ül némán,
keresné a helyét,de köztük nem talál!
Nem tudja még,merre viszi az útja,
pedig érzi közeleg,ez a hosszú hideg éjszaka!
Party hegyek,party mámor,
túl messze vannak ezek,neki nagyon távol!
Nagy a szakadék,és közeleg a vég,
emberként,egyként kéne élnünk már rég!
Járom a várost én!
Szememben fehér-fekete fény!
Én érzem a csillogást!
-és látom a pusztulást!
Attino:
Magányosan tekintve,állok-ülök,
bízom abban,egyszer megmenekülök!
Hasít fejemben a kavargó zűrzavar,
ez valahogy engem nagyon felkavar!
Csillogást nézve élem létem,
ha kipattan a dühöm,engem hajt a vérem!
Helytelen képlet ez a becstelen élet,
semmibe veszed a saját véred!
Vannak még reményteli lelkek,
nyújtja a kezét még akkor is ha sebzett!
Háborút sem nyerhetsz,csak egyedül,
ne irányítson a pénz esztelenül!
Látom a fényeket,a nagy csillogást,
mi mögötte van nem nagy ragyogás!
Fordulhat a kocka,hogy cserben hagynak téged,
nem számít mennyi zsebedben a pénzed!
Járom a várost én!
Szememben fehér-fekete fény!
Én érzem a csillogást!
-és látom a pusztulást!
PAIN:
Tudod akárhova mész,hova lépsz,
ne reméld,hogy egyetlen úr nem a pénz!
Lehet bármelyik utca,vagy bármelyik tér,
költözz bárhová,ez mindig utolér!
Anyám mindig is tudta,bárhova mentünk,
az élet nem lett könnyebb,csak rosszabb!
Mondta: fiam, ne keseredj el,
lesz még jobb is,csak soha ne add fel!
Én meg csak járom a várost,lehajtom a fejem,
amit idelent látok,átok ami fenyeget!
Na mi legyen,és vajon mi jöhet még?
Az ember bízva küzd,és küzdve bíz, na nézd!
de Meddig mehet ez a túlélés?
Adj egy út levetet,nem kell hogy értsd-Héj!
Nagy a szakadék közeleg a vég,
vagy fent vagy,vagy lent,közép útra nincs remény!
Járom a várost én!
Szememben fehér-fekete fény!
Én érzem a csillogást!
-és látom a pusztulást!
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana