Előadó: | Hard Légió |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Jó fej vagyok
Mindent tudok
Szép is vagyok
Pedagógus vagyok
Az én tárgyam a fő
Megszabom a jövőt
Az lesz, mit én akarok
Mert pedagógus vagyok
Haragtartó nem vagyok
De tökéletes vagyok
És ha belédrúgok
Az utcára jutok
De korai még az öröm
Mert a jövőt kettétöröm
Bár én csak jót akarok
Mert pedagógus vagyok
És fiam, elég legyen
Az apád kell nekem
Majd beszélek vele
És ő majd helyretesz
De elmúlt néhány év
Rég nem ez a gond
De hogyha érdekel
Elmondhatom
Hogy hülyék vezette országban élsz
Hülyék között hülyén élsz
Hülyéskedsz és hűlt helyed
Ne várd, hogy értsenek
Álljunk meg egy szóra
Én nem pedagógus vagyok
Álljunk meg egy szóra
A Vágó István se vagyok
Álljunk meg egy szóra
Én senki se vagyok
Álljunk meg egy szóra
Képviselő se vagyok
Mert nálunknál okosabb
Emberek
Idevezettek
Ne várd, hogy értsenek
Mert náladnál okosabb
Nagyemberek
Idevezettek
Ne várd, hogy értsenek
Mert hülyék vezette országban élsz
Hülyék között hülyén élsz
Hülyéskedsz és hűlt helyed
Ne várd, hogy értsenek
Vappali, vappali mindent lát
Szemüvegen át
A kutya valagát
Hülyéskedsz és hűlt helyed
Ne várd, hogy értsenek
Hülyék vezette országban élsz
Hülyék között hülyén élsz
Hülyéskedsz és hűlt helyed
Ne várd, hogy értsenek
'93 balladája az égbe szállna, de nincs helye
Nincs igazság és nincs királyunk
Ne várd, hogy értsenek
Egy idősebb arcnak a múltja számít
Neked a jövőd, hát hogy értsen meg
Nem veszi észre, ha tönkretettek
Ne várd, hogy értsenek
Ha nem tudsz igazán hülyéskedni
Ha nem tudsz mindenen nevetni
Ha mindenki könnye tű a szívedben
Ne várd, hogy értsenek
Ha nem tudsz jókedvet csinálni
Hát rosszat ne csinálj senkinek
Fogd be a pofád és menj a faszba
Ne várd, hogy értsenek
De ne várd, hogy értsenek
Ne várd, hogy értsenek
Ne várd, hogy értsenek
Ne várd, hogy értsenek
Ne várd, hogy értsenek
Hülyék vezette országban élsz
Hülyék között hülyén élsz
Hülyéskedsz és hűlt helyed
Ne várd, hogy értsenek
Mert hülyék vezette országban élsz
Hülyék között hülyén élsz
Hülyéskedsz és hűlt helyed
Ne várd, hogy értsenek
Vappali, vappali mindent lát
Szemüvegen át
A kutya valagát
Hülyéskedsz és hűlt helyed
Ne várd, hogy értsenek
Hülyék vezette országban élsz
Hülyék között hülyén élsz
Hülyéskedsz és hűlt helyed
Ne várd, hogy értsenek
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana