Előadó: | ScarCity BP XIII |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Odupla AZA Tirpa |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
AZA:
Kibasztak a melóból, meg a csajod is kidobod,
És te is tudod, hogy többet nem baszol ilyen idomot,
Jobban állna a kezedben egy pisztoly,
Kikattanunk veled mi, jöhet a disztroj,
Peace Boy!
Mi folyik itt? Nem látod a bisztró!
Véres a balta, és éhes a falka,
A gádzsikat ő már rabszolgaként tartja,
De jobb ez mint, hogyha gyerekeket baszna a parkban,
Fát dugna a farba, kis oltovári beszarna,
Kikezdett veled, és belédhatol a karma,
Mer' ő nem pedo hanem killa, kicsinál téged halva,
Mi nyomni fogjuk élve vagy halva,
A csajodnak úgy üt a zene mintha ki lenne nyalva,
Szopjon a szajha, spanjaimnál a szabja,
Környéken a sok arc a gyilkos rímeket szarja!
oDupla:
Szükség van rá én azt, hogy beröpítem az agyba,
Nem játszunk kicsibe testvérem, mi csak nagyba,
Vigyázz, hogy ne kössél a vadonban a vadba,
Tőlem mindenki parázik, nem állok senkivel hadba!
Stukkerral vágok majd bele a te szavadba,
Acélbetétessel rúgok a valagadba,
A 100as pakkom, ne kapd szét 6 adagra,
Megedzett engem testileg a 36 kamra!
Nem mehetsz te sehol tesó nálam magasabbra,
Álmodban se juthatsz sose nálunk magasabbra,
Ne akard megtudni, hogy reagálok a savra,
Ha szar osztást kapok, elzavarlak a faszba!
Tírpa:
Szopattam a csajt, a strici közben vicsorgott,
Nem szóltam hogy élvezek, hirtelen csak kicsorgott,
A csúcsra jutunk ha már anyánk minket kihordott,
-Képzeld el a Tírpát úgy mint egy ingerült Cyborgot!
Fenn állsz a színpadon, de ott vajon mi dolgod?
Megcsinálod a sok bulit és nem mindegy, hogy ki volt ott,
Mindig leszartam, hogy ki oltott,
De ha most szar passzban vagyok az életedet kioltom!
ScarCity nekem a bekamerázott boltom,
Erre kevés a józan ember mint az élet a holdon,
Itt azok élik túl, akik rajta vannak a pornón,
Vidd innen a vizet a szomjamat borral oltom!
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana